|
|
|
| Na RZ 1 | DalšíPo RZ 1 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HOFFMANN Jakub Abarth Grande Punto S2000 | S2000 | 03:26.08 | | 89.1   | 2. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | CEBULSKI Przemek Peugeot 207 S2000 | S2000 | 03:29.14 | +3.06 +3.06 | 87.8 +0.60 | 3. | ![Švédkso Švédkso](images/flgs/SE.gif) | Goran Adolfsson Abarth Grande Punto S2000 | S2000 | 03:35.01 | +8.93 +5.87 | 85.4 +1.75 | 4. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MORKOVSKY Jan Peugeot 207 S2000 | S2000 | 03:45.28 | +19.20 +10.27 | 81.5 +3.76 | 5. | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | MAKINEN Pekka Proton Satria Neo S2000 | S2000 | 03:46.61 | +20.53 +1.33 | 81.0 +4.03 | 6. | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | MARJAMAKI Eetu Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 04:35.47 | +1:09.39 +48.86 | 66.6 +13.61 |
|
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HOFFMANN Jakub Abarth Grande Punto S2000 | S2000 | 03:26.08 | | 89.1   | 2. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | CEBULSKI Przemek Peugeot 207 S2000 | S2000 | 03:29.14 | +3.06 +3.06 | 87.8 +0.60 | 3. | ![Švédkso Švédkso](images/flgs/SE.gif) | Goran Adolfsson Abarth Grande Punto S2000 | S2000 | 03:35.01 | +8.93 +5.87 | 85.4 +1.75 | 4. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MORKOVSKY Jan Peugeot 207 S2000 | S2000 | 03:45.28 | +19.20 +10.27 | 81.5 +3.76 | 5. | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | MAKINEN Pekka Proton Satria Neo S2000 | S2000 | 03:46.61 | +20.53 +1.33 | 81.0 +4.03 | 6. | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | MARJAMAKI Eetu Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 04:35.47 | +1:09.39 +48.86 | 66.6 +13.61 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|