|
|
|
| Na RZ 1 | DalšíPo RZ 1 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | RIMSA Zdenek Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 04:03.02 | | 90.4   | 2. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SEKERA Tomas Skoda Fabia S2000 evo1 | S2000 | 04:04.02 | +1.01 +1.01 | 90.0 +0.16 | 3. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZVERINA Martin Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 04:13.73 | +10.72 +9.71 | 86.5 +1.76 | 4. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZAK David Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 04:14.14 | +11.12 +0.41 | 86.4 +1.82 | 5. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | FAZEKAS Jiri Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 04:16.46 | +13.44 +2.31 | 85.6 +2.20 | 6. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VANA Kamil Skoda Fabia S2000 evo1 | S2000 | 04:28.58 | +25.56 +12.12 | 81.8 +4.19 | 7. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | CABAK Petr Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 04:58.66 | +55.65 +30.09 | 73.5 +9.12 | 8. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | NEUMAN Antonin Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 05:16.16 | +1:13.14 +17.50 | 69.5 +11.99 | 9. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | RYCHLIK Tomas Skoda Fabia S2000 evo1 | S2000 | 06:03.02 02:00.00 | +2:00.00 +46.86 | 60.5 +19.67 |
|
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | RIMSA Zdenek Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 04:03.02 | | 90.4   | 2. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SEKERA Tomas Skoda Fabia S2000 evo1 | S2000 | 04:04.02 | +1.01 +1.01 | 90.0 +0.16 | 3. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZVERINA Martin Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 04:13.73 | +10.72 +9.71 | 86.5 +1.76 | 4. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZAK David Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 04:14.14 | +11.12 +0.41 | 86.4 +1.82 | 5. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | FAZEKAS Jiri Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 04:16.46 | +13.44 +2.31 | 85.6 +2.20 | 6. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VANA Kamil Skoda Fabia S2000 evo1 | S2000 | 04:28.58 | +25.56 +12.12 | 81.8 +4.19 | 7. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | CABAK Petr Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 04:58.66 | +55.65 +30.09 | 73.5 +9.12 | 8. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | NEUMAN Antonin Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 05:16.16 | +1:13.14 +17.50 | 69.5 +11.99 | 9. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | RYCHLIK Tomas Skoda Fabia S2000 evo1 | S2000 | 06:03.02 02:00.00 | +2:00.00 +46.86 | 60.5 +19.67 |
|
Sledovat turnaj živě
DalšíSchovej mezičasy
Jméno | Auto | Třída | Pneumatiky | Mezičas 1 | Mezičas 2 | Cíl | |
---|
RIMSA Zdenek | Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | Sníh | 01:02.69 | 02:30.93 | 04:03.02 | C | SEKERA Tomas | Skoda Fabia S2000 evo1 | S2000 | Sníh | +00:00.93 | +00:01.46 | +00:01.00 | | ZVERINA Martin | Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | Sníh | +00:00.35 | +00:00.44 | +00:10.71 | | ZAK David | Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | Sníh | +00:02.85 | +00:08.68 | +00:11.12 | | FAZEKAS Jiri | Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | Sníh | +00:04.41 | +00:09.96 | +00:13.44 | | VANA Kamil | Skoda Fabia S2000 evo1 | S2000 | Sníh | +00:02.33 | +00:07.70 | +00:25.55 | | CABAK Petr | Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | Sníh | +00:07.50 | +00:37.83 | +00:55.64 | | NEUMAN Antonin | Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | Sníh | +00:11.56 | +00:23.69 | +01:13.14 | | RYCHLIK Tomas | Skoda Fabia S2000 evo1 | S2000 | Sníh | +00:08.11 | --:--:-- | +01:59.99 | | GORNER Vaclav | Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | Sníh | +00:12.15 | --:--:-- | --:--:-- | |
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|