# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HAJEK Radek Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 45:32.00 | | 98.3   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | FRANCO Paulo Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 46:07.54 | +35.54 +35.54 | 97.0 +0.48 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | TALAGA Wojciech Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 46:59.63 | +1:27.63 +52.09 | 95.2 +1.17 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | OSTROVSKY Milan Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 47:04.52 | +1:32.52 +4.88 | 95.1 +1.24 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KRUSZ Piotr Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 47:21.51 | +1:49.51 +16.98 | 94.5 +1.47 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Libor Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 48:46.82 | +3:14.82 +1:25.31 | 91.8 +2.61 |
7. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | JANGAS Mariusz Peugeot 207 S2000 | S2000 | 48:56.74 | +3:24.74 +9.92 | 91.4 +2.74 |
8. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | LIBAL Zdenek Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 49:08.66 | +3:36.66 +11.92 | 91.1 +2.90 |
9. | -2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | SWIECH Pawel Peugeot 207 S2000 | S2000 | 49:10.39 | +3:38.39 +1.73 | 91.0 +2.93 |
10. | ![Po předchozí RZ: 10. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | RAJEWSKA Justyna Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 51:28.75 | +5:56.75 +2:18.36 | 86.9 +4.78 |
11. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VYORAL Radim Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 53:02.95 00:15.00 | +7:30.95 +1:34.20 | 84.4 +6.04 |
12. | -1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KLIMAS Adrian Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 60:19.30 14:00.00 | +14:47.30 +7:16.35 | 74.2 +11.89 |
13. | ![Po předchozí RZ: 13. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KOVAR David Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 61:55.74 10:00.00 | +16:23.74 +1:36.44 | 72.3 +13.19 |
14. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | RANDYSEK Roman Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 72:00.97 25:00.00 | +26:28.98 +10:05.24 | 62.2 +21.30 |
15. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MATEJKA Miroslav Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 72:47.71 25:00.00 | +27:15.71 +46.73 | 61.5 +21.93 |
16. | -2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | NOWAK Martin Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 76:28.72 25:00.00 | +30:56.72 +3:41.01 | 58.5 +24.89 |
17. | ![Po předchozí RZ: 17. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | Helder Ferreira Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 82:07.22 36:00.00 | +36:35.21 +5:38.50 | 54.5 +29.43 |
18. | ![Po předchozí RZ: 18. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WALCZAK Piotr Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 85:09.47 40:00.00 | +39:37.46 +3:02.25 | 52.6 +31.87 |
19. | ![Po předchozí RZ: 19. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Švédkso Švédkso](images/flgs/SE.gif) | LINDBERG Tommie Peugeot 207 S2000 | S2000 | 85:34.88 40:00.00 | +40:02.88 +25.41 | 52.3 +32.21 |
20. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SKALICKY Michal Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 89:46.08 45:00.00 | +44:14.08 +4:11.20 | 49.9 +35.58 |
21. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | POCZWARDOWSKI Hubert Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 89:46.67 45:00.00 | +44:14.67 +0.59 | 49.9 +35.59 |
22. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VRANY Adam Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 90:05.99 45:00.00 | +44:33.99 +19.32 | 49.7 +35.84 |
23. | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | IGLESIAS Rafa Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 90:34.62 45:00.00 | +45:02.62 +28.63 | 49.4 +36.23 |
24. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MAJKA Rafal Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 90:36.38 45:30.00 | +45:04.38 +1.76 | 49.4 +36.25 |
25. | +1 | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | LINNA Lassi Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 91:41.15 45:00.00 | +46:09.15 +1:04.77 | 48.8 +37.12 |
26. | -6 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DUBSKY Frantisek Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 91:49.98 45:50.00 | +46:17.98 +8.83 | 48.7 +37.24 |
27. | ![Po předchozí RZ: 27. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | JUNG Jakub Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 91:55.38 46:50.00 | +46:23.38 +5.40 | 48.7 +37.31 |
28. | ![Po předchozí RZ: 28. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | MAKINEN Teemu Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 93:30.08 45:20.00 | +47:58.08 +1:34.70 | 47.9 +38.58 |
29. | ![Po předchozí RZ: 29. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | SLABON Tomasz Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 94:38.39 50:00.00 | +49:06.39 +1:08.31 | 47.3 +39.50 |
= | ![Po předchozí RZ: 29. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | ALTOMAA Henri Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 94:38.39 50:00.00 | +49:06.39 +0.00 | 47.3 +39.50 |
= | ![Po předchozí RZ: 29. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BABAK Oldrich Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 94:38.39 50:00.00 | +49:06.39 +0.00 | 47.3 +39.50 |
= | ![Po předchozí RZ: 29. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | RIMSA Zdenek Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 94:38.39 50:00.00 | +49:06.39 +0.00 | 47.3 +39.50 |
= | ![Po předchozí RZ: 29. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | FRYDRYN Tomas Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 94:38.39 50:00.00 | +49:06.39 +0.00 | 47.3 +39.50 |