|
|
|
| PředchozíNa RZ 3 | DalšíPo RZ 3 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BARVIK Adam Ford Fiesta S2000 | S2000 | 03:36.93 | | 84.6   | 2. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PETRUJ Martin Peugeot 207 S2000 | S2000 | 03:38.59 | +1.66 +1.66 | 84.0 +0.33 | 3. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PREROVSKY Martin Peugeot 207 S2000 | S2000 | 04:30.01 | +53.09 +51.42 | 68.0 +10.41 | 4. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | CABAK Petr Abarth Grande Punto S2000 | S2000 | 04:36.93 01:00.00 | +1:00.00 +6.91 | 66.3 +11.76 | = | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | MATTILA Manu Peugeot 207 S2000 | S2000 | 04:36.93 01:00.00 | +1:00.00 +0.00 | 66.3 +11.76 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BARVIK Adam Ford Fiesta S2000 | S2000 | 08:20.89 | | 102.8   | 2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PETRUJ Martin Peugeot 207 S2000 | S2000 | 08:22.99 | +2.10 +2.10 | 102.3 +0.15 | 3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | CABAK Petr Abarth Grande Punto S2000 | S2000 | 09:34.64 01:00.00 | +1:13.73 +1:11.65 | 89.6 +5.16 | 4. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PREROVSKY Martin Peugeot 207 S2000 | S2000 | 09:44.02 | +1:23.13 +9.38 | 88.1 +5.81 | 5. | +1 | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | MATTILA Manu Peugeot 207 S2000 | S2000 | 10:18.58 02:00.00 | +1:57.69 +34.56 | 83.2 +8.23 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|