# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | POUSTKA Vaclav Peugeot 207 S2000 | S2000 | 23:20.99 | | 100.2   |
2. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | GARAZIJA Radek Peugeot 207 S2000 | S2000 | 23:31.76 | +10.77 +10.77 | 99.5 +0.28 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | RYTIR Radek Ford Fiesta S2000 | S2000 | 24:05.55 | +44.56 +33.79 | 97.1 +1.14 |
4. | +4 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | FAZEKAS Jiri Abarth Grande Punto S2000 | S2000 | 24:14.18 | +53.19 +8.63 | 96.5 +1.36 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | STRICTE.pl Peugeot 207 S2000 | S2000 | 24:35.65 | +1:14.66 +21.47 | 95.1 +1.91 |
6. | +6 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Javier Romero Abarth Grande Punto S2000 | S2000 | 24:37.44 01:00.00 | +1:16.45 +1.79 | 95.0 +1.96 |
7. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Kasal Tomáš Abarth Grande Punto S2000 | S2000 | 24:48.49 | +1:27.50 +11.05 | 94.3 +2.24 |
8. | -4 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Apanasewicz Szymon Abarth Grande Punto S2000 | S2000 | 24:48.67 | +1:27.68 +0.18 | 94.3 +2.25 |
9. | -3 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | SzczepanRally Peugeot 207 S2000 | S2000 | 25:09.00 01:00.00 | +1:48.01 +20.32 | 93.0 +2.77 |
10. | ![Po předchozí RZ: 10. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | CIESIOLKA Mateusz Peugeot 207 S2000 | S2000 | 25:23.00 02:00.00 | +2:02.01 +14.00 | 92.2 +3.13 |
11. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MALY Pavel Peugeot 207 S2000 | S2000 | 25:25.66 | +2:04.67 +2.66 | 92.0 +3.20 |
12. | +3 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ZIELINSKI Jan Peugeot 207 S2000 | S2000 | 25:39.93 | +2:18.94 +14.27 | 91.2 +3.56 |
13. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | FUJERA Petr Peugeot 207 S2000 | S2000 | 25:45.60 01:00.00 | +2:24.61 +5.67 | 90.8 +3.71 |
14. | -3 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | M.Pantol Peugeot 207 S2000 | S2000 | 26:11.25 01:00.00 | +2:50.26 +25.65 | 89.4 +4.37 |
15. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | simon.1 Peugeot 207 S2000 | S2000 | 26:22.94 01:00.00 | +3:01.95 +11.69 | 88.7 +4.67 |
16. | +3 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | SMOLAN Marek Peugeot 207 S2000 | S2000 | 27:08.77 03:00.00 | +3:47.78 +45.83 | 86.2 +5.84 |
17. | +4 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | CVÁROVSKÝ Martin Peugeot 207 S2000 | S2000 | 27:25.72 01:00.00 | +4:04.73 +16.95 | 85.3 +6.28 |
18. | +7 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | born2race Peugeot 207 S2000 | S2000 | 27:31.51 02:00.00 | +4:10.52 +5.79 | 85.0 +6.42 |
19. | +5 | ![Turkey Turkey](images/flgs/TR.gif) | Dogan Senturk Abarth Grande Punto S2000 | S2000 | 28:12.68 03:00.00 | +4:51.69 +41.17 | 82.9 +7.48 |
20. | +8 | ![Slovinsko Slovinsko](images/flgs/SI.gif) | KRUH Gregor Peugeot 207 S2000 | S2000 | 28:58.71 06:00.00 | +5:37.72 +46.03 | 80.7 +8.66 |
21. | +8 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | boro008 Peugeot 207 S2000 | S2000 | 29:05.84 04:00.00 | +5:44.85 +7.13 | 80.4 +8.84 |
22. | +8 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Blazej Bronowski Peugeot 207 S2000 | S2000 | 29:45.26 01:00.00 | +6:24.27 +39.42 | 78.6 +9.85 |
23. | +8 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Tomas Sadovsky Peugeot 207 S2000 | S2000 | 30:24.96 01:00.00 | +7:03.97 +39.70 | 76.9 +10.87 |
24. | +8 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Buczo Peugeot 207 S2000 | S2000 | 30:42.71 01:00.00 | +7:21.72 +17.75 | 76.2 +11.33 |
25. | +8 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | DEDIK Martin Abarth Grande Punto S2000 | S2000 | 31:07.31 05:10.00 | +7:46.32 +24.60 | 75.2 +11.96 |
26. | +10 | ![Švédkso Švédkso](images/flgs/SE.gif) | Stefan Larsson Ford Fiesta S2000 | S2000 | 36:19.29 12:40.00 | +12:58.30 +5:11.98 | 64.4 +19.96 |