|
Test
kdo ví jak se dělá tma, prosím PM nebo ICQ díky
16.8.2009 11:41 - 17.8.2009 11:59 |
123456 |
RZ/SS 1 - Hradek 1 Výpis pro třídu (skupinu): S2000 povrch nový a suchý, dobré podmínky, dopoledne, mlhavo, zataženo 5.8 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| Na RZ 1 | DalšíPo RZ 1 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Bulgaria Bulgaria](images/flgs/BG.gif) | POPOV Daniel Peugeot 207 S2000 | S2000 | 03:48.63 | | 91.3   | 2. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BAJGAR Petr Abarth Grande Punto S2000 | S2000 | 03:58.29 | +9.66 +9.66 | 87.6 +1.67 | 3. | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | RODE Martins Abarth Grande Punto S2000 | S2000 | 04:05.14 | +16.51 +6.84 | 85.2 +2.85 | 4. | ![Turkey Turkey](images/flgs/TR.gif) | Dogan Senturk Abarth Grande Punto S2000 | S2000 | 04:05.42 | +16.78 +0.28 | 85.1 +2.89 | 5. | ![Srbsko Srbsko](images/flgs/RS.gif) | SAVIC Petar Lada 112 VK S2000 | S2000 | 04:11.99 | +23.36 +6.58 | 82.9 +4.03 | 6. | ![Italy Italy](images/flgs/IT.gif) | Clio Sport 3 Peugeot 207 S2000 | S2000 | 04:15.61 | +26.98 +3.62 | 81.7 +4.65 | 7. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Janiš Pavel Peugeot 207 S2000 | S2000 | 04:48.63 01:00.00 | +1:00.00 +33.02 | 72.3 +10.34 | = | | krzychu Ford Fiesta S2000 | S2000 | 04:48.63 01:00.00 | +1:00.00 +0.00 | 72.3 +10.34 | = | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SINDELAR Bretislav jun. Abarth Grande Punto S2000 | S2000 | 04:48.63 01:00.00 | +1:00.00 +0.00 | 72.3 +10.34 |
|
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Bulgaria Bulgaria](images/flgs/BG.gif) | POPOV Daniel Peugeot 207 S2000 | S2000 | 03:48.63 | | 91.3   | 2. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BAJGAR Petr Abarth Grande Punto S2000 | S2000 | 03:58.29 | +9.66 +9.66 | 87.6 +1.67 | 3. | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | RODE Martins Abarth Grande Punto S2000 | S2000 | 04:05.14 | +16.51 +6.84 | 85.2 +2.85 | 4. | ![Turkey Turkey](images/flgs/TR.gif) | Dogan Senturk Abarth Grande Punto S2000 | S2000 | 04:05.42 | +16.78 +0.28 | 85.1 +2.89 | 5. | ![Srbsko Srbsko](images/flgs/RS.gif) | SAVIC Petar Lada 112 VK S2000 | S2000 | 04:11.99 | +23.36 +6.58 | 82.9 +4.03 | 6. | ![Italy Italy](images/flgs/IT.gif) | Clio Sport 3 Peugeot 207 S2000 | S2000 | 04:15.61 | +26.98 +3.62 | 81.7 +4.65 | 7. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Janiš Pavel Peugeot 207 S2000 | S2000 | 04:48.63 01:00.00 | +1:00.00 +33.02 | 72.3 +10.34 | = | | krzychu Ford Fiesta S2000 | S2000 | 04:48.63 01:00.00 | +1:00.00 +0.00 | 72.3 +10.34 | = | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SINDELAR Bretislav jun. Abarth Grande Punto S2000 | S2000 | 04:48.63 01:00.00 | +1:00.00 +0.00 | 72.3 +10.34 |
|
Sledovat turnaj živě
DalšíSchovej mezičasy
Jméno | Auto | Třída | Pneumatiky | Mezičas 1 | Mezičas 2 | Cíl | |
---|
POPOV Daniel | Peugeot 207 S2000 | S2000 | Slicky | 01:21.04 | 02:31.83 | 03:48.63 | C | BAJGAR Petr | Abarth Grande Punto S2000 | S2000 | Slicky | +00:03.17 | +00:10.83 | +00:09.66 | | RODE Martins | Abarth Grande Punto S2000 | S2000 | Slicky | +00:06.63 | +00:12.99 | +00:16.50 | | Dogan Senturk | Abarth Grande Punto S2000 | S2000 | Slicky | +00:05.79 | +00:09.07 | +00:16.78 | | SAVIC Petar | Lada 112 VK S2000 | S2000 | Slicky | +00:09.76 | +00:18.68 | +00:23.36 | | Clio Sport 3 | Peugeot 207 S2000 | S2000 | Slicky | +00:05.67 | +00:09.68 | +00:26.97 | | SINDELAR Bretislav jun. | Abarth Grande Punto S2000 | S2000 | Slicky | +00:06.88 | +00:17.75 | +01:00.00 | | krzychu | Ford Fiesta S2000 | S2000 | Slicky | --:--:-- | --:--:-- | +01:00.00 | | Janiš Pavel | Peugeot 207 S2000 | S2000 | Slicky | --:--:-- | --:--:-- | +01:00.00 | | IVANOV Boris | Peugeot 207 S2000 | S2000 | Slicky | --:--:-- | --:--:-- | --:--:-- | |
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|