|
Real Cockpit - 17
Jako vždy, pouze z pohledu kabiny
Like usually, only cockpit view :-))
26.11.2009 7:09 - 28.11.2009 19:59 |
123456789 |
RZ/SS 1 - Harwood Forest II Výpis pro třídu (skupinu): S2000 povrch nový a suchý, dobré podmínky, dopoledne, mírná mlha, zataženo 5.9 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| Na RZ 1 | DalšíPo RZ 1 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | KRAMER Jiri Ford Fiesta S2000 | S2000 | 03:28.01 | | 102.1   | 2. | | FRYDRYN Tomas Abarth Grande Punto S2000 | S2000 | 03:34.61 | +6.60 +6.60 | 99.0 +1.12 | 3. | | RUDZKI Przemek Peugeot 207 S2000 | S2000 | 03:38.09 | +10.08 +3.48 | 97.4 +1.71 | 4. | | GASIOR Krzysztof Peugeot 207 S2000 | S2000 | 04:17.47 | +49.46 +39.38 | 82.5 +8.38 |
|
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | KRAMER Jiri Ford Fiesta S2000 | S2000 | 03:28.01 | | 102.1   | 2. | | FRYDRYN Tomas Abarth Grande Punto S2000 | S2000 | 03:34.61 | +6.60 +6.60 | 99.0 +1.12 | 3. | | RUDZKI Przemek Peugeot 207 S2000 | S2000 | 03:38.09 | +10.08 +3.48 | 97.4 +1.71 | 4. | | GASIOR Krzysztof Peugeot 207 S2000 | S2000 | 04:17.47 | +49.46 +39.38 | 82.5 +8.38 |
|
Sledovat turnaj živě
DalšíSchovej mezičasy
Jméno | Auto | Třída | Pneumatiky | Mezičas 1 | Mezičas 2 | Cíl | |
---|
KRAMER Jiri | Ford Fiesta S2000 | S2000 | Suchá šotolina | 01:20.06 | 02:25.96 | 03:28.01 | | FRYDRYN Tomas | Abarth Grande Punto S2000 | S2000 | Suchá šotolina | +00:04.29 | +00:05.37 | +00:06.60 | | RUDZKI Przemek | Peugeot 207 S2000 | S2000 | Suchá šotolina | +00:05.03 | +00:07.23 | +00:10.08 | | GASIOR Krzysztof | Peugeot 207 S2000 | S2000 | Suchá šotolina | +00:11.66 | +00:20.96 | +00:49.46 | | CASTRO Pedro | Abarth Grande Punto S2000 | S2000 | Suchá šotolina | --:--:-- | --:--:-- | --:--:-- | |
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|