|
KJS tylko krótkie trasy
W regulaminie PZM regulamin nie pozwala na trasy dłuższe niż 1,5 km, no chyba ze jest to tor z homologacja wtedy moze byc 4,2 km.
Spróbujemy takich wymogów się trzymać :D
Tylko jeden serwis.
9.3.2014 10:08 - 10.3.2014 23:59 |
123456789101112 |
RZ/SS 2 - ROC 2008 Výpis pro třídu (skupinu): S2000 povrch nový a suchý, dobré podmínky, dopoledne, průzračno, jasno 2 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 2 | DalšíPo RZ 2 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | MAJERSKI Mateusz Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 01:42.55 | | 70.2   | 2. | | ŚLEFARSKI Maciej Peugeot 207 S2000 | S2000 | 01:48.17 | +5.62 +5.62 | 66.6 +2.81 | 3. | | CHETIN Evgeniy Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 01:51.36 | +8.81 +3.19 | 64.7 +4.40 | 4. | | DAVID Frantisek Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 02:01.66 | +19.11 +10.30 | 59.2 +9.55 | 5. | | PORK Henry Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 02:02.52 00:10.00 | +19.97 +0.86 | 58.8 +9.98 | 6. | | Tesař Pavel Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 04:56.92 02:50.00 | +3:14.38 +2:54.41 | 24.2 +97.19 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | MAJERSKI Mateusz Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 03:24.49 | | 91.5   | 2. | | | PORK Henry Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 03:56.03 00:10.00 | +31.54 +31.54 | 79.3 +6.07 | 3. | | | CHETIN Evgeniy Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 03:56.68 | +32.19 +0.65 | 79.1 +6.19 | 4. | | | DAVID Frantisek Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 04:15.17 | +50.68 +18.48 | 73.4 +9.75 | 5. | +1 | | ŚLEFARSKI Maciej Peugeot 207 S2000 | S2000 | 06:40.11 03:10.00 | +3:15.62 +2:24.94 | 46.8 +37.62 | 6. | -1 | | Tesař Pavel Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 09:38.87 05:50.00 | +6:14.38 +2:58.76 | 32.3 +72.00 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|