|
Pribram
22.4.2009 23:28 - 24.4.2009 23:59 |
12345678 |
RZ/SS 7 - Stryckovy - Zadni Porici Výpis pro třídu (skupinu): S2000 povrch nový a suchý, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno 6.9 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 7 | DalšíPo RZ 7 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | KASPEREK Michal Peugeot 207 S2000 | S2000 | 03:09.99 | | 130.7   | 2. | | PURMENSKY Vaclav Peugeot 207 S2000 | S2000 | 03:19.86 | +9.88 +9.88 | 124.3 +1.43 | 3. | | HOMOLA Martin Ford Fiesta S2000 | S2000 | 03:29.96 | +19.98 +10.10 | 118.3 +2.90 | 4. | | ZABOLSKI Marcin Lada 112 VK S2000 | S2000 | 06:09.99 03:00.00 | +3:00.00 +2:40.02 | 67.1 +26.09 | = | | PAVLICEK Dusan Ford Fiesta S2000 | S2000 | 06:09.99 03:00.00 | +3:00.00 +0.00 | 67.1 +26.09 | = | | GLEIXNER Maciek Peugeot 207 S2000 | S2000 | 06:09.99 03:00.00 | +3:00.00 +0.00 | 67.1 +26.09 | 7. | | KACIN Davor Ford Fiesta S2000 | S2000 | 08:19.99 05:10.00 | +5:10.00 +2:10.00 | 49.7 +44.93 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | KASPEREK Michal Peugeot 207 S2000 | S2000 | 28:56.58 | | 123.1   | 2. | | | PURMENSKY Vaclav Peugeot 207 S2000 | S2000 | 29:07.36 | +10.78 +10.78 | 122.4 +0.18 | 3. | | | GLEIXNER Maciek Peugeot 207 S2000 | S2000 | 35:18.30 06:00.00 | +6:21.72 +6:10.94 | 100.9 +6.43 | 4. | +1 | | HOMOLA Martin Ford Fiesta S2000 | S2000 | 41:48.30 12:10.00 | +12:51.72 +6:30.00 | 85.3 +12.99 | 5. | -1 | | PAVLICEK Dusan Ford Fiesta S2000 | S2000 | 42:49.04 12:00.00 | +13:52.46 +1:00.74 | 83.2 +14.01 | 6. | | | ZABOLSKI Marcin Lada 112 VK S2000 | S2000 | 46:45.67 18:00.00 | +17:49.08 +3:56.63 | 76.2 +18.00 | 7. | | | KACIN Davor Ford Fiesta S2000 | S2000 | 50:17.82 20:10.00 | +21:21.24 +3:32.15 | 70.9 +21.57 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|