# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | LISOWSKI Mateusz Peugeot 207 S2000 | S2000 | 10:27.34 | | 102.1   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | TOMASZEWSKI Marcin Peugeot 207 S2000 | S2000 | 10:33.82 | +6.48 +6.48 | 101.1 +0.36 |
3. | +2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | LENARCIK Jędrzej Peugeot 207 S2000 | S2000 | 11:28.85 | +1:01.51 +55.03 | 93.0 +3.46 |
4. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KRAMER Jiri Ford Fiesta S2000 | S2000 | 12:18.65 | +1:51.31 +49.80 | 86.8 +6.25 |
5. | -2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | 9martin Abarth Grande Punto S2000 | S2000 | 12:33.48 | +2:06.14 +14.83 | 85.0 +7.09 |
6. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Kotas L. Volkswagen Polo Mk.IV S2000 | S2000 | 13:23.04 | +2:55.70 +49.56 | 79.8 +9.87 |
7. | +3 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BASZ Karol Peugeot 207 S2000 | S2000 | 15:34.00 05:00.00 | +5:06.66 +2:10.96 | 68.6 +17.23 |
8. | +4 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Michal Drzazga Abarth Grande Punto S2000 | S2000 | 16:11.76 05:00.00 | +5:44.42 +37.76 | 65.9 +19.35 |
9. | -5 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | CEBULSKI Przemek Peugeot 207 S2000 | S2000 | 16:13.77 05:00.00 | +5:46.43 +2.00 | 65.8 +19.46 |
10. | +3 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MEGANEr26r Peugeot 207 S2000 | S2000 | 16:27.70 05:00.00 | +6:00.36 +13.93 | 64.9 +20.24 |
11. | +9 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Habaj Lukasz Peugeot 207 S2000 | S2000 | 17:46.79 05:00.00 | +7:19.45 +1:19.09 | 60.1 +24.69 |
12. | -3 | ![Estonia Estonia](images/flgs/EE.gif) | Robert Virves Abarth Grande Punto S2000 | S2000 | 18:04.45 05:00.00 | +7:37.11 +17.66 | 59.1 +25.68 |
13. | +9 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BORSUK Bartek Peugeot 207 S2000 | S2000 | 20:26.32 10:00.00 | +9:58.98 +2:21.87 | 52.3 +33.65 |
14. | +7 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MIKEL Mira Abarth Grande Punto S2000 | S2000 | 20:38.53 05:00.00 | +10:11.19 +12.21 | 51.7 +34.34 |
15. | -4 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | SZETELA Piotr Peugeot 207 S2000 | S2000 | 20:48.86 10:00.00 | +10:21.53 +10.34 | 51.3 +34.92 |
16. | +6 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Kindl Marek Peugeot 207 S2000 | S2000 | 21:03.61 10:00.00 | +10:36.28 +14.75 | 50.7 +35.75 |
17. | -2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PECHA Jiri Peugeot 207 S2000 | S2000 | 21:08.04 10:00.00 | +10:40.70 +4.42 | 50.5 +35.99 |
18. | +4 | ![Švédkso Švédkso](images/flgs/SE.gif) | HENRIKSSON Urban Ford Fiesta S2000 | S2000 | 21:08.88 10:00.00 | +10:41.54 +0.84 | 50.5 +36.04 |
19. | -2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Glaniu Peugeot 207 S2000 | S2000 | 21:29.48 10:00.00 | +11:02.14 +20.60 | 49.7 +37.20 |
20. | -2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MIKEL Dan Abarth Grande Punto S2000 | S2000 | 21:34.41 05:20.00 | +11:07.07 +4.93 | 49.5 +37.48 |
21. | -2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DUCHACEK Jan Peugeot 207 S2000 | S2000 | 21:47.88 10:00.00 | +11:20.54 +13.47 | 49.0 +38.23 |
22. | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KUPCZAK Andrzej Peugeot 207 S2000 | S2000 | 25:26.32 15:00.00 | +14:58.98 +3:38.44 | 42.0 +50.50 |
= | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | CIZ Petr Peugeot 207 S2000 | S2000 | 25:26.32 15:00.00 | +14:58.98 +0.00 | 42.0 +50.50 |
= | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Krzysiek Pawlak Abarth Grande Punto S2000 | S2000 | 25:26.32 15:00.00 | +14:58.98 +0.00 | 42.0 +50.50 |
= | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | SAWICKI Darek Peugeot 207 S2000 | S2000 | 25:26.32 15:00.00 | +14:58.98 +0.00 | 42.0 +50.50 |