|
Test TR13 3. 1a
Test Blue Devil | test backor l servis mezi RZ 5min pouze pro moznost ladit setup l SR 5min
23.10.2013 12:01 - 26.10.2013 20:59 |
1234 |
RZ/SS 4 - Shepherds Shield II Výpis pro třídu (skupinu): S2000 povrch nový a vlhký, dobré podmínky, podvečer, před deštěm, oblačno 4.9 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 4 | Po RZ 4 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | SABOTA Pavel Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 02:42.09 | | 108.8   | 2. | | DRABEK Vita Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 02:42.26 | +0.17 +0.17 | 108.7 +0.04 | 3. | | FRISTENSKY Jiri Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 02:46.43 | +4.34 +4.17 | 106.0 +0.89 | 4. | | DURDAK Jaroslav Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 02:51.18 | +9.10 +4.76 | 103.0 +1.86 | 5. | | POLAK Pavel Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 03:18.37 | +36.28 +27.19 | 88.9 +7.40 | 6. | | KEST Karel Peugeot 207 S2000 | S2000 | 03:33.34 | +51.26 +14.98 | 82.7 +10.46 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | DRABEK Vita Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 13:32.64 | | 109.0   | 2. | | | FRISTENSKY Jiri Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 14:01.12 | +28.48 +28.48 | 105.3 +1.16 | 3. | | | KEST Karel Peugeot 207 S2000 | S2000 | 15:18.07 | +1:45.43 +1:16.95 | 96.5 +4.29 | 4. | | | POLAK Pavel Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 16:11.05 | +2:38.41 +52.98 | 91.2 +6.44 | 5. | | | SABOTA Pavel Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 18:39.08 05:00.00 | +5:06.45 +2:28.04 | 79.1 +12.46 | 6. | | | DURDAK Jaroslav Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 24:00.26 10:00.00 | +10:27.62 +5:21.17 | 61.5 +25.51 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 28.11.2024: Aktualizovaná auta:
| 23.11.2024: Aktualizovaná auta:
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 26.10.2024: Nové tratě:
- Neubuz - Slusovice
- VALSTAGNA - Historic gravel
| 13.06.2024: Nová trať:
|
|
|
|