|
IRC Test
1.E
15.5.2011 15:52 - 16.5.2011 20:00 |
1234567 |
RZ/SS 7 - Stryckovy - Zadni Porici Výpis pro třídu (skupinu): S2000 povrch nový a mokrý, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno 6.9 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 7 | Po RZ 7 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | MARTINEK Tomas I Peugeot 207 S2000 | S2000 | 03:28.69 | | 119.0   | 2. | | TOMECEK Libor Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 03:29.84 | +1.14 +1.14 | 118.4 +0.17 | 3. | | WALCZAK Piotr Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 08:28.69 05:00.00 | +5:00.00 +4:58.85 | 48.8 +43.48 | = | | TOFL Michal Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 08:28.69 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 48.8 +43.48 | = | | HOFFMANN Jakub Peugeot 207 S2000 | S2000 | 08:28.69 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 48.8 +43.48 | 6. | | Nico Mollica Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 11:08.69 07:40.00 | +7:40.00 +2:40.00 | 37.1 +66.67 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | TOMECEK Libor Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 27:23.72 | | 101.2   | 2. | | | MARTINEK Tomas I Peugeot 207 S2000 | S2000 | 31:16.47 05:00.00 | +3:52.75 +3:52.75 | 88.6 +5.04 | 3. | | | HOFFMANN Jakub Peugeot 207 S2000 | S2000 | 40:29.96 15:00.00 | +13:06.25 +9:13.50 | 68.4 +17.02 | 4. | +1 | | TOFL Michal Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 50:59.96 25:00.00 | +23:36.24 +10:29.99 | 54.4 +30.65 | 5. | -1 | | Nico Mollica Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 53:14.79 27:40.00 | +25:51.07 +2:14.83 | 52.1 +33.57 | 6. | | | WALCZAK Piotr Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 55:28.31 30:00.00 | +28:04.59 +2:13.52 | 50.0 +36.46 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 28.11.2024: Aktualizovaná auta:
| 23.11.2024: Aktualizovaná auta:
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 26.10.2024: Nové tratě:
- Neubuz - Slusovice
- VALSTAGNA - Historic gravel
| 13.06.2024: Nová trať:
|
|
|
|