|
test
29.10.2009 21:32 - 4.11.2009 23:59 |
12 |
RZ/SS 2 - Joux Verte Výpis pro třídu (skupinu): S2000 povrch nový a suchý, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno 7.9 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 2 | Po RZ 2 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | Andre Sardinha Abarth Grande Punto S2000 | S2000 | 05:13.14 | | 90.8   | 2. | | Fernando Ford Fiesta S2000 | S2000 | 05:13.77 | +0.63 +0.63 | 90.6 +0.08 | 3. | | TESAR Jan Peugeot 207 S2000 | S2000 | 05:14.81 | +1.67 +1.05 | 90.3 +0.21 | 4. | | TORZEWSKI Daniel Peugeot 207 S2000 | S2000 | 05:22.08 | +8.94 +7.27 | 88.3 +1.13 | 5. | | MAVER Gregor Peugeot 207 S2000 | S2000 | 05:22.79 | +9.65 +0.71 | 88.1 +1.22 | 6. | | TOMECEK Libor Peugeot 207 S2000 | S2000 | 05:22.89 | +9.75 +0.09 | 88.1 +1.23 | 7. | | HRADIL Tomas Abarth Grande Punto S2000 | S2000 | 05:26.72 | +13.58 +3.83 | 87.0 +1.72 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | MAVER Gregor Peugeot 207 S2000 | S2000 | 08:58.32 | | 86.9   | 2. | +2 | | Fernando Ford Fiesta S2000 | S2000 | 08:59.80 | +1.48 +1.48 | 86.7 +0.11 | 3. | +4 | | TESAR Jan Peugeot 207 S2000 | S2000 | 09:05.71 | +7.39 +5.91 | 85.8 +0.57 | 4. | +7 | | TOMECEK Libor Peugeot 207 S2000 | S2000 | 09:19.00 | +20.68 +13.29 | 83.7 +1.59 | 5. | +8 | | TORZEWSKI Daniel Peugeot 207 S2000 | S2000 | 09:39.26 | +40.94 +20.26 | 80.8 +3.15 | 6. | +8 | | HRADIL Tomas Abarth Grande Punto S2000 | S2000 | 09:46.51 | +48.19 +7.25 | 79.8 +3.71 | 7. | +10 | | Andre Sardinha Abarth Grande Punto S2000 | S2000 | 10:06.12 | +1:07.81 +19.62 | 77.2 +5.22 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 28.11.2024: Aktualizovaná auta:
| 23.11.2024: Aktualizovaná auta:
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 26.10.2024: Nové tratě:
- Neubuz - Slusovice
- VALSTAGNA - Historic gravel
| 13.06.2024: Nová trať:
|
|
|
|