|
TR - test USA
Jen tak pro pripomenuti
15.2.2015 8:12 - 18.2.2015 23:59 |
123456 |
RZ/SS 6 - Hualapai Nation II Výpis pro třídu (skupinu): S2000 povrch nový a suchý, dobré podmínky, večer, průzračno, jasno 8.6 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 6 | Po RZ 6 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | FRISTENSKY Jiri Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 03:45.24 | | 137.5   | 2. | | indrekm Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 04:47.73 | +1:02.49 +1:02.49 | 107.6 +7.27 | 3. | | HUST Matej Peugeot 207 S2000 | S2000 | 05:01.68 | +1:16.44 +13.95 | 102.6 +8.89 | 4. | | CECH Mira Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 08:45.24 05:00.00 | +5:00.00 +3:43.56 | 58.9 +34.88 | = | | BABAK Oldrich Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 08:45.24 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 58.9 +34.88 | = | | SKIBIŃSKI Jarek Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 08:45.24 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 58.9 +34.88 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | FRISTENSKY Jiri Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 17:52.00 | | 137.0   | 2. | +1 | | indrekm Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 30:15.26 10:00.00 | +12:23.26 +12:23.26 | 80.9 +18.22 | 3. | -1 | | HUST Matej Peugeot 207 S2000 | S2000 | 30:29.00 10:00.00 | +12:37.00 +13.74 | 80.3 +18.55 | 4. | | | CECH Mira Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 42:53.83 25:00.00 | +25:01.83 +12:24.83 | 57.1 +36.81 | 5. | | | BABAK Oldrich Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 42:56.71 25:00.00 | +25:04.71 +2.88 | 57.0 +36.88 | 6. | | | SKIBIŃSKI Jarek Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 47:52.00 30:00.00 | +30:00.00 +4:55.29 | 51.1 +44.12 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
19.01.2025: Nová trať:
| 18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 28.11.2024: Aktualizovaná auta:
| 23.11.2024: Aktualizovaná auta:
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 26.10.2024: Nové tratě:
- Neubuz - Slusovice
- VALSTAGNA - Historic gravel
|
|
|
|