|
Test II
8.2.2011 11:59 - 9.2.2011 11:59 |
123 |
RZ/SS 1 - Pirka Menoko Výpis pro třídu (skupinu): S1600 povrch nový a suchý, dobré podmínky, poledne, průzračno, jasno 6.7 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| Na RZ 1 | DalšíPo RZ 1 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | KLARZYNSKI Marcin Renault Clio S1600 | S1600 | 05:25.20 | | 74.2   | 2. | | macpro Honda Civic R3 | S1600 | 05:27.49 | +2.29 +2.29 | 73.6 +0.34 | 3. | | libor2008 Renault Clio R3 | S1600 | 05:30.57 | +5.36 +3.07 | 73.0 +0.80 | 4. | | Araslanov Mity Suzuki Ignis S1600 | S1600 | 05:50.72 | +25.52 +20.16 | 68.8 +3.81 | 5. | | GULAS Michal Skoda Fabia Kit Car | S1600 | 05:58.10 | +32.90 +7.38 | 67.4 +4.91 |
|
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | KLARZYNSKI Marcin Renault Clio S1600 | S1600 | 05:25.20 | | 74.2   | 2. | | macpro Honda Civic R3 | S1600 | 05:27.49 | +2.29 +2.29 | 73.6 +0.34 | 3. | | libor2008 Renault Clio R3 | S1600 | 05:30.57 | +5.36 +3.07 | 73.0 +0.80 | 4. | | Araslanov Mity Suzuki Ignis S1600 | S1600 | 05:50.72 | +25.52 +20.16 | 68.8 +3.81 | 5. | | GULAS Michal Skoda Fabia Kit Car | S1600 | 05:58.10 | +32.90 +7.38 | 67.4 +4.91 |
|
Sledovat turnaj živě
DalšíSchovej mezičasy
Jméno | Auto | Třída | Pneumatiky | Mezičas 1 | Mezičas 2 | Cíl | |
---|
KLARZYNSKI Marcin | Renault Clio S1600 | S1600 | Suchá šotolina | 01:41.13 | 03:31.68 | 05:25.20 | | macpro | Honda Civic R3 | S1600 | Suchá šotolina | +00:02.87 | +00:02.62 | +00:02.28 | | libor2008 | Renault Clio R3 | S1600 | Suchá šotolina | +00:01.84 | +00:04.56 | +00:05.36 | | Araslanov Mity | Suzuki Ignis S1600 | S1600 | Suchá šotolina | +00:06.97 | +00:18.48 | +00:25.51 | | GULAS Michal | Skoda Fabia Kit Car | S1600 | Suchá šotolina | +00:08.80 | +00:22.33 | +00:32.89 | |
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|