|
|
|
| PředchozíNa RZ 3 | DalšíPo RZ 3 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | BOKOV Sergey Lada 112 TMS 1.6 | S1600 | 04:05.08 | | 126.3   | 2. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WORONECKI Mirek Fiat Punto S1600 | S1600 | 04:27.70 | +22.62 +22.62 | 115.7 +2.63 | 3. | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | KONOPLEV Dmitriy Ford Fiesta S1600 | S1600 | 05:00.78 | +55.71 +33.09 | 102.9 +6.48 | 4. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MARES Michal Citroen C2 S1600 | S1600 | 05:03.14 | +58.06 +2.35 | 102.1 +6.75 | 5. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | CHOVANEC Pavel s. Skoda Fabia Kit Car | S1600 | 05:18.00 | +1:12.92 +14.86 | 97.4 +8.48 | 6. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HRABEC Michal Citroen C2 S1600 | S1600 | 09:05.08 05:00.00 | +5:00.00 +3:47.08 | 56.8 +34.88 | = | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | buloswrc Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 09:05.08 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 56.8 +34.88 | = | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | tom53 Citroen C2 S1600 | S1600 | 09:05.08 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 56.8 +34.88 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | BOKOV Sergey Lada 112 TMS 1.6 | S1600 | 11:37.71 | | 105.8   | 2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | KONOPLEV Dmitriy Ford Fiesta S1600 | S1600 | 12:38.30 | +1:00.59 +1:00.59 | 97.3 +2.96 | 3. | +2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WORONECKI Mirek Fiat Punto S1600 | S1600 | 12:59.42 | +1:21.70 +21.12 | 94.7 +3.99 | 4. | +4 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MARES Michal Citroen C2 S1600 | S1600 | 17:27.11 05:00.00 | +5:49.41 +4:27.70 | 70.5 +17.04 | 5. | -2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HRABEC Michal Citroen C2 S1600 | S1600 | 17:28.27 05:00.00 | +5:50.56 +1.14 | 70.4 +17.10 | 6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | buloswrc Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 17:43.45 05:00.00 | +6:05.74 +15.18 | 69.4 +17.84 | 7. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | CHOVANEC Pavel s. Skoda Fabia Kit Car | S1600 | 18:15.21 05:00.00 | +6:37.50 +31.76 | 67.4 +19.39 | 8. | -1 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | tom53 Citroen C2 S1600 | S1600 | 18:44.93 05:00.00 | +7:07.22 +29.72 | 65.6 +20.84 |
|
Sledovat turnaj živě
PředchozíDalšíSchovej mezičasy
Jméno | Auto | Třída | Pneumatiky | Mezičas 1 | Mezičas 2 | Cíl | |
---|
BOKOV Sergey | Lada 112 TMS 1.6 | S1600 | Suchá šotolina | 01:04.86 | 02:35.40 | 04:05.08 | | WORONECKI Mirek | Fiat Punto S1600 | S1600 | Suchá šotolina | +00:05.98 | +00:12.47 | +00:22.61 | | KONOPLEV Dmitriy | Ford Fiesta S1600 | S1600 | Suchá šotolina | -00:00.97 | -00:04.74 | +00:55.70 | | MARES Michal | Citroen C2 S1600 | S1600 | Suchá šotolina | -00:00.61 | +00:00.12 | +00:58.05 | | CHOVANEC Pavel s. | Skoda Fabia Kit Car | S1600 | Suchá šotolina | +00:06.83 | +00:13.91 | +01:12.91 | | tom53 | Citroen C2 S1600 | S1600 | Suchá šotolina | +00:00.06 | --:--:-- | +05:00.00 | | buloswrc | Volkswagen Polo S1600 | S1600 | Suchá šotolina | --:--:-- | --:--:-- | +05:00.00 | | HRABEC Michal | Citroen C2 S1600 | S1600 | Suchá šotolina | --:--:-- | --:--:-- | +05:00.00 | | MALCZEWSKI Piotr | Opel Corsa S1600 | S1600 | Suchá šotolina | -00:01.86 | -00:05.06 | --:--:-- | | KANALAS Josef | Honda Civic R3 | S1600 | Suchá šotolina | +00:09.13 | +00:13.13 | --:--:-- | | Mati Orel | Ford Fiesta S1600 | S1600 | Suchá šotolina | +00:10.05 | --:--:-- | --:--:-- | |
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|