|
|
|
| PředchozíNa RZ 5 | DalšíPo RZ 5 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | GRZYBEK Wojciech Fiat Punto S1600 | S1600 | 04:43.97 | | 71.0   | 2. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | CHOVANEC Pavel s. Skoda Fabia Kit Car | S1600 | 04:57.32 | +13.35 +13.35 | 67.8 +2.38 | 3. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Michal Rucinski Fiat Punto S1600 | S1600 | 04:57.44 | +13.47 +0.13 | 67.8 +2.41 | 4. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | POHLIDAL Jirka Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 05:30.61 | +46.64 +33.15 | 61.0 +8.33 | 5. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | LAHOLA Petr Suzuki Swift S1600 | S1600 | 09:43.97 05:00.00 | +5:00.00 +4:13.37 | 34.5 +53.57 | = | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Tomasz Piszczek Renault Clio S1600 | S1600 | 09:43.97 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 34.5 +53.57 | = | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BILEK Lukas Citroen C2 S1600 | S1600 | 09:43.97 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 34.5 +53.57 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Michal Rucinski Fiat Punto S1600 | S1600 | 23:49.90 | | 87.4   | 2. | +3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | CHOVANEC Pavel s. Skoda Fabia Kit Car | S1600 | 25:42.48 | +1:52.58 +1:52.58 | 81.0 +3.24 | 3. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | POHLIDAL Jirka Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 25:56.29 | +2:06.39 +13.81 | 80.3 +3.64 | 4. | +2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | GRZYBEK Wojciech Fiat Punto S1600 | S1600 | 26:19.81 | +2:29.91 +23.52 | 79.1 +4.32 | 5. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | LAHOLA Petr Suzuki Swift S1600 | S1600 | 34:52.71 10:00.00 | +11:02.82 +8:32.91 | 59.7 +19.10 | 6. | +2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Tomasz Piszczek Renault Clio S1600 | S1600 | 48:00.68 25:00.00 | +24:10.78 +13:07.96 | 43.4 +41.81 | = | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BILEK Lukas Citroen C2 S1600 | S1600 | 48:00.68 25:00.00 | +24:10.78 +0.00 | 43.4 +41.81 |
|
Sledovat turnaj živě
Schovej komentáře jezdců
Na RZ | Jméno | Komentáře jezdců |
---|
9 | Kamilec | kuuuuurwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaac | 9 | KVASNICAK Miroslav | jsem rad ze jsem kluky po chybe v prvni RZ nakonec zdolal.. | 9 | Marcin Szopa | Dzieki Rafal:) | 9 | OLEKSINSKI Pawel | screw | 9 | PAMMER Harald | New PB :) | 9 | PLOJHAR Otas | spin a dvakrat otaceni, skvelej turnaj, krasny souboje kluci :) | 8 | Kamilec | kuuuurwaaaaa maaaaaaac, zjebalem koncowke | 8 | KVASNICAK Miroslav | ta posledni pasaz je na infarkt | 8 | Mateusz Slowikowski | masakra | 8 | PAMMER Harald | 1 hot moment downhill, its so fast... :D | 7 | KVASNICAK Miroslav | tady mi to neak nejde | 7 | Mateusz Slowikowski | ajjj | 6 | PAMMER Harald | ok | 5 | Kamilec | ja pierdole, ale chujoza | 5 | KVASNICAK Miroslav | v poslednim vracaku hodiny ,musel jsem couvat ,skoda | 5 | PAMMER Harald | Good, but could be better. :P | 4 | HOFMAN Bartosz | roll and cfh | 4 | Kamilec | another roll | 4 | PAMMER Harald | 1 small mistake | 3 | HOFMAN Bartosz | off i masa bledow;/ | 3 | Kamilec | fuuuuuuuuck, did a roll | 3 | PAMMER Harald | 1 Highspeed spin, and one half spin... :/ | 2 | HOFMAN Bartosz | ratowanie | 2 | Kamilec | i had no clutch, lost lot of time | 2 | KVASNICAK Miroslav | zdechlo mi to | 2 | Marcin KOLOBIUS | groxny wypadek ale dojechalem | 2 | PAMMER Harald | No Damage. :) Lost a little bit time downhill, but anyway good stage. | 1 | ELZBIECIAK Mateusz | obrot i cofanie ;/ | 1 | HOFMAN Bartosz | kiszka | 1 | KRACALA David | 2 venku | 1 | OLEKSINSKI Pawel | lipa jak nic, nie to auto zabralem | 1 | PAMMER Harald | Hi! Good Start! :) |
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|