|
SOTO jap
to all,Sipir I+II,Tanner II
10.11.2008 15:50 - 16.11.2008 23:59 |
12345 |
RZ/SS 2 - Sipirkakim Výpis pro třídu (skupinu): S1600 povrch běžný a suchý, dobré podmínky, ráno, mlhavo, jasno 8.7 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 2 | DalšíPo RZ 2 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HRADIL Lukas Suzuki Swift S1600 | S1600 | 05:07.63 | | 101.8   | 2. | | INKIN Alexander Lada 112 TMS 1.6 | S1600 | 05:12.20 | +4.58 +4.58 | 100.3 +0.53 | 3. | ![Estonia Estonia](images/flgs/EE.gif) | SAAR Meelis Ford Fiesta S1600 | S1600 | 05:13.08 | +5.45 +0.88 | 100.0 +0.63 | 4. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VALENA Frantisek Renault Clio S1600 | S1600 | 05:29.78 | +22.15 +16.70 | 95.0 +2.55 | 5. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SVEC Martin Suzuki Ignis S1600 | S1600 | 06:04.87 | +57.24 +35.09 | 85.8 +6.58 | 6. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | REJMAN Milan Ford Fiesta S1600 | S1600 | 06:25.74 | +1:18.11 +20.87 | 81.2 +8.98 | 7. | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | LILGE Peter Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 06:48.97 | +1:41.35 +23.23 | 76.6 +11.65 | 8. | | Jakub Kaczmarek PL Fiat Punto S1600 | S1600 | 06:56.15 | +1:48.53 +7.18 | 75.3 +12.47 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | | INKIN Alexander Lada 112 TMS 1.6 | S1600 | 10:24.24 | | 100.3   | 2. | +3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HRADIL Lukas Suzuki Swift S1600 | S1600 | 10:26.75 | +2.52 +2.52 | 99.9 +0.14 | 3. | -1 | ![Estonia Estonia](images/flgs/EE.gif) | SAAR Meelis Ford Fiesta S1600 | S1600 | 10:29.95 | +5.72 +3.20 | 99.4 +0.33 | 4. | +3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VALENA Frantisek Renault Clio S1600 | S1600 | 10:54.54 | +30.30 +24.58 | 95.7 +1.74 | 5. | -2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SVEC Martin Suzuki Ignis S1600 | S1600 | 11:23.30 | +59.06 +28.76 | 91.7 +3.39 | 6. | +3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | REJMAN Milan Ford Fiesta S1600 | S1600 | 12:22.29 | +1:58.05 +58.99 | 84.4 +6.78 | 7. | +4 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | LILGE Peter Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 13:07.61 | +2:43.38 +45.32 | 79.5 +9.39 | 8. | +4 | | Jakub Kaczmarek PL Fiat Punto S1600 | S1600 | 13:29.44 | +3:05.20 +21.82 | 77.4 +10.64 |
|
Sledovat turnaj živě
PředchozíDalšíSchovej mezičasy
Jméno | Auto | Třída | Pneumatiky | Mezičas 1 | Mezičas 2 | Cíl | |
---|
HRADIL Lukas | Suzuki Swift S1600 | S1600 | Suchá šotolina | 01:36.77 | 03:14.04 | 05:07.63 | | INKIN Alexander | Lada 112 TMS 1.6 | S1600 | Suchá šotolina | +00:02.63 | +00:05.86 | +00:04.57 | | SAAR Meelis | Ford Fiesta S1600 | S1600 | Suchá šotolina | +00:00.55 | +00:03.23 | +00:05.45 | | VALENA Frantisek | Renault Clio S1600 | S1600 | Suchá šotolina | +00:03.68 | +00:10.30 | +00:22.14 | C | SVEC Martin | Suzuki Ignis S1600 | S1600 | Suchá šotolina | -00:00.68 | +00:45.96 | +00:57.24 | | REJMAN Milan | Ford Fiesta S1600 | S1600 | Suchá šotolina | +00:47.14 | +01:02.21 | +01:18.11 | | LILGE Peter | Volkswagen Polo S1600 | S1600 | Suchá šotolina | +00:00.25 | +00:00.28 | +01:41.34 | | Jakub Kaczmarek PL | Fiat Punto S1600 | S1600 | Suchá šotolina | +00:19.42 | +01:04.60 | +01:48.52 | | RYDYGR Miroslav | Skoda Fabia Kit Car | S1600 | Suchá šotolina | +00:01.22 | --:--:-- | --:--:-- | | TOMECEK Libor | Peugeot 206 S1600 | S1600 | Suchá šotolina | +00:13.79 | +00:21.63 | --:--:-- | | MALCZEWSKI Piotr | Renault Clio S1600 | S1600 | Suchá šotolina | +00:02.39 | +00:05.08 | --:--:-- | | TurboDizel | MG ZR Super 1600 | S1600 | Suchá šotolina | +00:05.17 | +00:10.63 | --:--:-- | |
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|