# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | STOLFA Ondrej Renault Clio S1600 | S1600 | 17:15.33 | | 109.2   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DOHNAL Rene Renault Clio S1600 | S1600 | 17:46.79 | +31.46 +31.46 | 106.0 +1.00 |
3. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOFL Michal Suzuki Swift S1600 | S1600 | 18:23.78 | +1:08.45 +36.99 | 102.4 +2.18 |
4. | -1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | A. Pedrayes Citroen Saxo S1600 | S1600 | 18:36.52 | +1:21.19 +12.74 | 101.2 +2.59 |
5. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUBICEK Lukas Fiat Punto S1600 | S1600 | 18:48.74 | +1:33.41 +12.22 | 100.1 +2.97 |
6. | -1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | CIOSK Marek Suzuki Swift S1600 | S1600 | 19:00.36 01:00.00 | +1:45.04 +11.63 | 99.1 +3.35 |
7. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SVEC Martin Fiat Punto S1600 | S1600 | 19:19.86 | +2:04.54 +19.50 | 97.5 +3.97 |
8. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VITA Tomas Skoda Fabia Kit Car | S1600 | 19:31.21 02:10.00 | +2:15.88 +11.34 | 96.5 +4.33 |
9. | -3 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | PEROJO Eduardo Renault Clio S1600 | S1600 | 19:44.51 00:10.00 | +2:29.18 +13.30 | 95.4 +4.75 |
10. | ![Po předchozí RZ: 10. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOUFAR Tomas Skoda Fabia Kit Car | S1600 | 19:44.55 | +2:29.22 +0.04 | 95.4 +4.75 |
11. | +3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUBICIK Josef Peugeot 206 S1600 | S1600 | 19:48.43 | +2:33.10 +3.88 | 95.1 +4.88 |
12. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Dvořák Pepa MG ZR Super 1600 | S1600 | 19:59.51 01:00.00 | +2:44.18 +11.08 | 94.2 +5.23 |
13. | ![Po předchozí RZ: 13. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Hosek Jiri MG ZR Super 1600 | S1600 | 20:08.95 | +2:53.62 +9.44 | 93.5 +5.53 |
14. | -2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BRHLIK Jan Skoda Fabia Kit Car | S1600 | 20:13.07 | +2:57.74 +4.12 | 93.2 +5.66 |
15. | ![Po předchozí RZ: 15. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VITA Pavel Skoda Fabia Kit Car | S1600 | 20:28.77 02:00.00 | +3:13.44 +15.70 | 92.0 +6.16 |
16. | ![Po předchozí RZ: 16. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | Alex77 Fiat Punto S1600 | S1600 | 20:30.71 02:00.00 | +3:15.38 +1.94 | 91.8 +6.22 |
17. | ![Po předchozí RZ: 17. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MORAVEC Tomas Renault Clio S1600 | S1600 | 20:35.40 02:45.00 | +3:20.07 +4.69 | 91.5 +6.37 |
18. | ![Po předchozí RZ: 18. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KAPLAN Leszek Renault Clio S1600 | S1600 | 20:38.36 03:00.00 | +3:23.04 +2.97 | 91.3 +6.47 |
19. | ![Po předchozí RZ: 19. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WROBEL Dariusz Renault Clio S1600 | S1600 | 21:07.86 04:00.00 | +3:52.54 +29.50 | 89.2 +7.41 |
20. | ![Po předchozí RZ: 20. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Janusz Lekawa Ford Fiesta S1600 | S1600 | 21:17.19 04:00.00 | +4:01.86 +9.32 | 88.5 +7.70 |
21. | ![Po předchozí RZ: 21. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | AUSTRUMS` Nils Renault Clio R3 | S1600 | 21:27.21 04:00.00 | +4:11.88 +10.02 | 87.8 +8.02 |
22. | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SPICKA Marcel Skoda Fabia Kit Car | S1600 | 21:38.22 04:00.00 | +4:22.89 +11.01 | 87.1 +8.37 |
23. | ![Po předchozí RZ: 23. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Juanjo Lopez Renault Clio R3 | S1600 | 21:38.98 04:00.00 | +4:23.64 +0.76 | 87.0 +8.40 |
24. | ![Po předchozí RZ: 24. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JEDLICKA Patrik Fiat Punto S1600 | S1600 | 21:53.03 04:00.00 | +4:37.70 +14.05 | 86.1 +8.84 |
25. | ![Po předchozí RZ: 25. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KUDLA Mateusz Renault Clio S1600 | S1600 | 21:53.38 04:45.00 | +4:38.05 +0.35 | 86.1 +8.86 |
26. | ![Po předchozí RZ: 26. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | FAZEKAS Jiri Renault Clio S1600 | S1600 | 21:54.81 03:00.00 | +4:39.48 +1.43 | 86.0 +8.90 |
27. | ![Po předchozí RZ: 27. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | Bagalude MG ZR Super 1600 | S1600 | 22:02.33 05:00.00 | +4:47.00 +7.52 | 85.5 +9.14 |
= | ![Po předchozí RZ: 27. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Švédkso Švédkso](images/flgs/SE.gif) | kent_karlsson MG ZR Super 1600 | S1600 | 22:02.33 05:00.00 | +4:47.00 +0.00 | 85.5 +9.14 |
= | ![Po předchozí RZ: 27. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | NIECHAJ Wojtek Renault Clio R3 | S1600 | 22:02.33 05:00.00 | +4:47.00 +0.00 | 85.5 +9.14 |
= | ![Po předchozí RZ: 27. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | FaQ Monamunis Renault Clio R3 | S1600 | 22:02.33 05:00.00 | +4:47.00 +0.00 | 85.5 +9.14 |
= | ![Po předchozí RZ: 27. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Lithuania Lithuania](images/flgs/LT.gif) | BOSAS MG ZR Super 1600 | S1600 | 22:02.33 05:00.00 | +4:47.00 +0.00 | 85.5 +9.14 |
= | ![Po předchozí RZ: 27. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | rejmondo MG ZR Super 1600 | S1600 | 22:02.33 05:00.00 | +4:47.00 +0.00 | 85.5 +9.14 |
= | ![Po předchozí RZ: 27. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PLACHY Petr Peugeot 206 S1600 | S1600 | 22:02.33 05:00.00 | +4:47.00 +0.00 | 85.5 +9.14 |
= | ![Po předchozí RZ: 27. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MATUSU Jaromir Skoda Fabia Kit Car | S1600 | 22:02.33 05:00.00 | +4:47.00 +0.00 | 85.5 +9.14 |
= | ![Po předchozí RZ: 27. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | luis mahy Suzuki Swift S1600 | S1600 | 22:02.33 05:00.00 | +4:47.00 +0.00 | 85.5 +9.14 |
= | ![Po předchozí RZ: 27. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KRUSZ Piotr Renault Clio R3 | S1600 | 22:02.33 05:00.00 | +4:47.00 +0.00 | 85.5 +9.14 |
= | ![Po předchozí RZ: 27. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZAJIC Martin Skoda Fabia Kit Car | S1600 | 22:02.33 05:00.00 | +4:47.00 +0.00 | 85.5 +9.14 |
= | ![Po předchozí RZ: 27. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SOUREK Vaclav Skoda Fabia Kit Car | S1600 | 22:02.33 05:00.00 | +4:47.00 +0.00 | 85.5 +9.14 |
= | ![Po předchozí RZ: 27. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | SWIECH Pawel Renault Clio S1600 | S1600 | 22:02.33 05:00.00 | +4:47.00 +0.00 | 85.5 +9.14 |
= | ![Po předchozí RZ: 27. equal](images/tour_pos_equal.gif) | | notactive123 Fiat Punto S1600 | S1600 | 22:02.33 05:00.00 | +4:47.00 +0.00 | 85.5 +9.14 |
41. | ![Po předchozí RZ: 41. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | M. Soitanen Lada 112 VK 1600 | S1600 | 22:06.50 04:00.00 | +4:51.17 +4.17 | 85.2 +9.27 |
42. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BALOUN Vaclav Citroen Saxo S1600 | S1600 | 22:25.15 04:00.00 | +5:09.82 +18.64 | 84.0 +9.87 |
43. | +1 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | KHAMOTU Suzuki Swift S1600 | S1600 | 22:28.56 04:00.00 | +5:13.23 +3.41 | 83.8 +9.98 |
44. | -2 | | kruzzer Ford Fiesta S1600 | S1600 | 22:43.22 | +5:27.89 +14.66 | 82.9 +10.44 |