|
|
|
| PředchozíNa RZ 5 | DalšíPo RZ 5 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BRZESKI Tadeusz Ford Fiesta S1600 | S1600 | 02:48.21 | | 96.3   | 2. | ![Srbsko Srbsko](images/flgs/RS.gif) | OBRADOVIC Ivan Opel Corsa S1600 | S1600 | 02:48.97 | +0.76 +0.76 | 95.9 +0.17 | 3. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | SĘCZEK Andrzej Opel Corsa S1600 | S1600 | 02:51.72 | +3.51 +2.74 | 94.3 +0.78 | 4. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KNAP Kamil Renault Clio S1600 | S1600 | 02:53.33 | +5.11 +1.61 | 93.5 +1.14 | 5. | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | Rui Costa Skoda Fabia Kit Car | S1600 | 02:57.11 | +8.90 +3.78 | 91.5 +1.98 | 6. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | LABUZ Arkadiusz Renault Clio S1600 | S1600 | 03:04.31 | +16.10 +7.20 | 87.9 +3.58 | 7. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ANDRZEJAK Filip Renault Clio S1600 | S1600 | 03:04.76 | +16.55 +0.44 | 87.7 +3.68 | 8. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | DOMANSKI Marek Renault Clio R3 | S1600 | 03:12.79 | +24.58 +8.03 | 84.0 +5.46 | 9. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DUCHACEK Jan Peugeot 206 S1600 | S1600 | 03:16.93 | +28.72 +4.13 | 82.3 +6.38 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KNAP Kamil Renault Clio S1600 | S1600 | 22:19.86 | | 98.1   | 2. | +1 | ![Srbsko Srbsko](images/flgs/RS.gif) | OBRADOVIC Ivan Opel Corsa S1600 | S1600 | 23:41.47 01:00.00 | +1:21.61 +1:21.61 | 92.4 +2.24 | 3. | -1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ANDRZEJAK Filip Renault Clio S1600 | S1600 | 23:54.13 | +1:34.27 +12.66 | 91.6 +2.58 | 4. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BRZESKI Tadeusz Ford Fiesta S1600 | S1600 | 24:09.74 02:00.00 | +1:49.88 +15.61 | 90.6 +3.01 | 5. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DUCHACEK Jan Peugeot 206 S1600 | S1600 | 24:28.94 | +2:09.08 +19.20 | 89.5 +3.54 | 6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | SĘCZEK Andrzej Opel Corsa S1600 | S1600 | 25:42.62 02:00.00 | +3:22.76 +1:13.68 | 85.2 +5.56 | 7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | LABUZ Arkadiusz Renault Clio S1600 | S1600 | 26:38.73 04:15.00 | +4:18.87 +56.11 | 82.2 +7.09 | 8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | Rui Costa Skoda Fabia Kit Car | S1600 | 26:51.79 03:00.00 | +4:31.93 +13.06 | 81.5 +7.45 | 9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | DOMANSKI Marek Renault Clio R3 | S1600 | 28:10.88 | +5:51.02 +1:19.09 | 77.7 +9.62 |
|
Sledovat turnaj živě
PředchozíDalšíSchovej mezičasy
Jméno | Auto | Třída | Pneumatiky | Mezičas 1 | Mezičas 2 | Cíl | |
---|
BRZESKI Tadeusz | Ford Fiesta S1600 | S1600 | Přechodný asfalt | 01:12.04 | 01:58.75 | 02:48.21 | | OBRADOVIC Ivan | Opel Corsa S1600 | S1600 | Přechodný asfalt | -00:00.77 | -00:01.24 | +00:00.76 | | SĘCZEK Andrzej | Opel Corsa S1600 | S1600 | Přechodný asfalt | +00:01.29 | +00:02.13 | +00:03.50 | | KNAP Kamil | Renault Clio S1600 | S1600 | Přechodný asfalt | +00:03.02 | +00:03.49 | +00:05.11 | C | Rui Costa | Skoda Fabia Kit Car | S1600 | Přechodný asfalt | +00:04.22 | +00:05.77 | +00:08.89 | | LABUZ Arkadiusz | Renault Clio S1600 | S1600 | Slicky | +00:06.69 | +00:10.30 | +00:16.10 | | ANDRZEJAK Filip | Renault Clio S1600 | S1600 | Přechodný asfalt | +00:04.81 | +00:09.41 | +00:16.54 | | DOMANSKI Marek | Renault Clio R3 | S1600 | Mokré na asfalt | +00:08.66 | +00:16.07 | +00:24.58 | | DUCHACEK Jan | Peugeot 206 S1600 | S1600 | Přechodný asfalt | +00:16.87 | +00:22.96 | +00:28.72 | |
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|