|
ALL-CUP test Francie
Zveme vás na nově vznikající ALL-CUP. V průběhu sezóny si chceme projet všechny dostupné RZ,každou jednou. Více na ALL-CUP Piště názory a nápady na vylepšení než 9.6.2014 odstartujem. Dík.
31.5.2014 0:01 - 4.6.2014 23:59 |
12345678 |
RZ/SS 5 - Cote D'Arbroz II Výpis pro třídu (skupinu): S1600 povrch nový a suchý, dobré podmínky, večer, průzračno, jasno 4.3 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 5 | DalšíPo RZ 5 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | MARES Michal Renault Clio R3 | S1600 | 02:48.47 | | 91.9   | 2. | | ROZNOVJAK Jakub Citroen C2 S1600 | S1600 | 02:48.58 | +0.11 +0.11 | 91.8 +0.02 | 3. | | CHOVANEC Pavel s. Skoda Fabia Kit Car | S1600 | 03:10.65 00:15.00 | +22.18 +22.08 | 81.2 +5.16 | 4. | | Michal Rucinski Fiat Punto S1600 | S1600 | 07:48.47 05:00.00 | +5:00.00 +4:37.82 | 33.0 +69.77 | = | | SCHWARZ Martin Skoda Fabia Kit Car | S1600 | 07:48.47 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 33.0 +69.77 | = | | SZCZEPANSKI Pawel Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 07:48.47 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 33.0 +69.77 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | ROZNOVJAK Jakub Citroen C2 S1600 | S1600 | 21:02.50 | | 95.2   | 2. | | | MARES Michal Renault Clio R3 | S1600 | 21:47.55 00:10.00 | +45.05 +45.05 | 92.0 +1.35 | 3. | | | CHOVANEC Pavel s. Skoda Fabia Kit Car | S1600 | 23:21.01 00:15.00 | +2:18.51 +1:33.46 | 85.8 +4.15 | 4. | | | SCHWARZ Martin Skoda Fabia Kit Car | S1600 | 40:36.90 20:00.00 | +19:34.40 +17:15.89 | 49.3 +35.16 | 5. | | | Michal Rucinski Fiat Punto S1600 | S1600 | 41:32.52 20:00.00 | +20:30.02 +55.62 | 48.2 +36.83 | 6. | | | SZCZEPANSKI Pawel Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 45:29.35 25:00.00 | +24:26.85 +3:56.83 | 44.1 +43.92 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|