|
all wet
WRC+N4+S1600 - Bisanne, Cote, Plane, Spirika., Prospect2, Chir2, Sheper., EW2
22.10.2006 14:45 - 28.10.2006 23:59 |
12345678 |
RZ/SS 6 - Chirdonhead II Výpis pro třídu (skupinu): S1600 povrch rozbitý a mokrý, špatné podmínky, dopoledne, před deštěm, oblačno 6.9 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 6 | DalšíPo RZ 6 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | Rafael Brandao Renault Clio S1600 | S1600 | 04:36.85 01:00.00 | | 89.7   | = | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | jordaan27 MG ZR Super 1600 | S1600 | 04:36.85 01:00.00 | +0.00 +0.00 | 89.7 +0.00 | = | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | KULVELIS Zigmars Fiat Punto S1600 | S1600 | 04:36.85 01:00.00 | +0.00 +0.00 | 89.7 +0.00 | = | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Piotr Satala Fiat Punto Super 1600 | S1600 | 04:36.85 01:00.00 | +0.00 +0.00 | 89.7 +0.00 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Piotr Satala Fiat Punto Super 1600 | S1600 | 29:45.58 04:00.00 | | 90.1   | 2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | jordaan27 MG ZR Super 1600 | S1600 | 30:15.90 06:00.00 | +30.32 +30.32 | 88.6 +0.68 | 3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | Rafael Brandao Renault Clio S1600 | S1600 | 30:20.20 05:00.00 | +34.61 +4.30 | 88.4 +0.77 | 4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | KULVELIS Zigmars Fiat Punto S1600 | S1600 | 30:25.90 06:10.00 | +40.32 +5.70 | 88.1 +0.90 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|