# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BEZSTAROSTI Jiri Suzuki Ignis S1600 | S1600 | 52:00.13 | | 93.9   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | RAFAJ Dalibor Suzuki Swift S1600 | S1600 | 52:36.41 | +36.28 +36.28 | 92.8 +0.45 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | LOTOV Sergey Renault Clio S1600 | S1600 | 54:03.13 | +2:03.00 +1:26.72 | 90.4 +1.51 |
4. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SEKERA Tomas Fiat Punto S1600 | S1600 | 54:33.07 | +2:32.94 +29.94 | 89.5 +1.88 |
5. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BRUDER Martin Renault Clio S1600 | S1600 | 54:43.16 | +2:43.03 +10.09 | 89.3 +2.00 |
6. | -2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HRADIL Lukas Suzuki Swift S1600 | S1600 | 54:48.86 | +2:48.73 +5.70 | 89.1 +2.07 |
7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HATLE Pavel Renault Clio S1600 | S1600 | 55:08.83 | +3:08.70 +19.97 | 88.6 +2.32 |
8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KOCOUREK Vasek Renault Clio S1600 | S1600 | 55:11.48 | +3:11.35 +2.65 | 88.5 +2.35 |
9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | CHLEBNY Ludek Renault Clio S1600 | S1600 | 55:16.01 | +3:15.88 +4.53 | 88.4 +2.41 |
10. | ![Po předchozí RZ: 10. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BURGER Martin Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 55:37.15 | +3:37.02 +21.14 | 87.8 +2.67 |
11. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | REZNICEK Jakub Suzuki Ignis S1600 | S1600 | 55:48.09 | +3:47.96 +10.94 | 87.5 +2.80 |
12. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KORINEK Petr Peugeot 206 S1600 | S1600 | 55:48.85 | +3:48.72 +0.76 | 87.5 +2.81 |
13. | ![Po předchozí RZ: 13. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | PASHKOVSKII Mixail Lada 112 TMS 1.6 | S1600 | 56:06.88 | +4:06.75 +18.03 | 87.0 +3.03 |
14. | ![Po předchozí RZ: 14. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | CYREK Grzegorz Renault Clio S1600 | S1600 | 56:14.30 | +4:14.17 +7.42 | 86.8 +3.12 |
15. | +2 | ![Hungary Hungary](images/flgs/HU.gif) | NYILAS Mihaly Fiat Punto S1600 | S1600 | 56:31.05 | +4:30.92 +16.75 | 86.4 +3.33 |
16. | ![Po předchozí RZ: 16. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MATOUSEK Vlastimil Ford Fiesta S1600 | S1600 | 56:41.06 | +4:40.93 +10.01 | 86.2 +3.45 |
17. | -2 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | SMOLAN Marek Peugeot 206 S1600 | S1600 | 57:09.61 00:15.00 | +5:09.48 +28.55 | 85.4 +3.80 |
18. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VODICKA Petr Ford Fiesta S1600 | S1600 | 57:20.40 | +5:20.27 +10.79 | 85.2 +3.93 |
19. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VALENA Frantisek Renault Clio S1600 | S1600 | 57:47.13 | +5:47.00 +26.73 | 84.5 +4.26 |
20. | +1 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | DUBOVAN Mario Renault Clio S1600 | S1600 | 58:45.82 | +6:45.69 +58.69 | 83.1 +4.98 |
21. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JEDLICKA Patrik Renault Clio S1600 | S1600 | 61:08.70 | +9:08.57 +2:22.88 | 79.9 +6.74 |
22. | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KADLEC Vladimir Peugeot 206 S1600 | S1600 | 61:19.25 | +9:19.12 +10.55 | 79.6 +6.87 |
23. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KOCH Leos MG ZR Super 1600 | S1600 | 62:17.11 | +10:16.98 +57.86 | 78.4 +7.58 |