|
14.Classic Cup 2010
Rallye Köln-Ahrweiler
info: http://bkl.bruhy.de
6.11.2010 0:05 - 12.11.2010 23:59 |
12345678 |
RZ/SS 3 - Sahrbachtal (US) Výpis pro třídu (skupinu): S1600 povrch nový a mokrý, špatné podmínky, dopoledne, mírný déšť, zataženo 7.8 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 3 | DalšíPo RZ 3 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | ERIKSSON Micael Ford Fiesta S1600 | S1600 | 04:42.94 | | 99.2   | 2. | | STEIN Torsten Peugeot 206 S1600 | S1600 | 04:52.13 | +9.19 +9.19 | 96.1 +1.18 | 3. | | Vladimir SINELNIKOV Ford Fiesta S1600 | S1600 | 04:53.89 | +10.95 +1.76 | 95.5 +1.40 | 4. | | HARASEK Zbynek Peugeot 206 S1600 | S1600 | 04:54.03 | +11.09 +0.15 | 95.5 +1.42 | 5. | | FRISTENSKY Jiri Ford Fiesta S1600 | S1600 | 04:55.99 | +13.05 +1.96 | 94.9 +1.67 | 6. | | BuBe Peugeot 206 S1600 | S1600 | 05:04.16 | +21.22 +8.17 | 92.3 +2.72 | 7. | | Drobny Jacek Citroen C2 S1600 | S1600 | 05:04.64 | +21.70 +0.48 | 92.2 +2.78 | 8. | | Michael KOWALCZYK sr Peugeot 206 S1600 | S1600 | 05:33.09 | +50.15 +28.45 | 84.3 +6.43 | 9. | | SHEKIN Feliks Suzuki Ignis S1600 | S1600 | 05:40.28 | +57.34 +7.19 | 82.5 +7.35 | 10. | | bombus Opel Corsa S1600 | S1600 | 06:06.90 | +1:23.96 +26.62 | 76.5 +10.76 | 11. | | DUMA Emil Fiat Punto S1600 | S1600 | 06:34.25 | +1:51.31 +27.35 | 71.2 +14.27 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +1 | | STEIN Torsten Peugeot 206 S1600 | S1600 | 12:03.41 | | 103.0   | 2. | +2 | | FRISTENSKY Jiri Ford Fiesta S1600 | S1600 | 12:11.46 | +8.05 +8.05 | 101.9 +0.39 | 3. | +3 | | Vladimir SINELNIKOV Ford Fiesta S1600 | S1600 | 12:13.10 | +9.68 +1.63 | 101.7 +0.47 | 4. | +1 | | Drobny Jacek Citroen C2 S1600 | S1600 | 12:21.08 | +17.67 +7.98 | 100.6 +0.85 | 5. | +2 | | ERIKSSON Micael Ford Fiesta S1600 | S1600 | 12:22.25 | +18.82 +1.17 | 100.4 +0.91 | 6. | +3 | | HARASEK Zbynek Peugeot 206 S1600 | S1600 | 12:51.12 | +47.71 +28.87 | 96.6 +2.30 | 7. | +1 | | Michael KOWALCZYK sr Peugeot 206 S1600 | S1600 | 13:15.72 | +1:12.31 +24.60 | 93.7 +3.49 | 8. | +2 | | BuBe Peugeot 206 S1600 | S1600 | 13:17.57 | +1:14.16 +1.85 | 93.4 +3.58 | 9. | +2 | | SHEKIN Feliks Suzuki Ignis S1600 | S1600 | 14:12.26 | +2:08.85 +54.69 | 87.4 +6.22 | 10. | +2 | | bombus Opel Corsa S1600 | S1600 | 14:47.94 | +2:44.53 +35.68 | 83.9 +7.95 | 11. | +2 | | DUMA Emil Fiat Punto S1600 | S1600 | 17:16.89 | +5:13.47 +2:28.94 | 71.9 +15.14 |
|
Sledovat turnaj živě
PředchozíDalšíSchovej mezičasy
Jméno | Auto | Třída | Pneumatiky | Mezičas 1 | Mezičas 2 | Cíl | |
---|
ERIKSSON Micael | Ford Fiesta S1600 | S1600 | Mokrá šotolina | 01:41.76 | 03:33.03 | 04:42.94 | C | STEIN Torsten | Peugeot 206 S1600 | S1600 | Mokrá šotolina | +00:03.52 | +00:06.26 | +00:09.18 | | Vladimir SINELNIKOV | Ford Fiesta S1600 | S1600 | Mokrá šotolina | +00:08.40 | +00:09.25 | +00:10.94 | | HARASEK Zbynek | Peugeot 206 S1600 | S1600 | Mokrá šotolina | +00:05.47 | +00:08.11 | +00:11.09 | | FRISTENSKY Jiri | Ford Fiesta S1600 | S1600 | Mokrá šotolina | +00:05.39 | +00:09.41 | +00:13.05 | | BuBe | Peugeot 206 S1600 | S1600 | Mokrá šotolina | +00:08.16 | +00:13.50 | +00:21.22 | | Drobny Jacek | Citroen C2 S1600 | S1600 | Mokrá šotolina | +00:06.41 | +00:15.23 | +00:21.70 | | Michael KOWALCZYK sr | Peugeot 206 S1600 | S1600 | Mokrá šotolina | +00:19.01 | +00:33.40 | +00:50.14 | | SHEKIN Feliks | Suzuki Ignis S1600 | S1600 | Mokrá šotolina | +00:21.70 | +00:44.29 | +00:57.34 | | bombus | Opel Corsa S1600 | S1600 | Mokrá šotolina | +00:07.20 | +01:18.65 | +01:23.96 | | DUMA Emil | Fiat Punto S1600 | S1600 | Mokrá šotolina | +00:31.39 | +01:38.29 | +01:51.31 | | Arys | Renault Clio S1600 | S1600 | Mokrá šotolina | --:--:-- | --:--:-- | --:--:-- | | WEGLOWSKI Adam | Renault Clio S1600 | S1600 | Mokrá šotolina | --:--:-- | --:--:-- | --:--:-- | |
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|