# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | RAFAJ Dalibor Renault Clio S1600 | S1600 | 15:31.37 | | 107.5   |
2. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | HANDWERKER Maciek Fiat Punto S1600 | S1600 | 15:55.79 | +24.41 +24.41 | 104.7 +0.88 |
3. | -1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BRZESKI Tadeusz Ford Fiesta S1600 | S1600 | 16:38.07 01:00.00 | +1:06.70 +42.28 | 100.3 +2.40 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | CHROBAK Piotr Fiat Punto S1600 | S1600 | 16:41.89 | +1:10.51 +3.81 | 99.9 +2.54 |
5. | +1 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | LESKO Simon Ford Fiesta S1600 | S1600 | 17:34.02 | +2:02.64 +52.13 | 95.0 +4.41 |
6. | -1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | CEBULSKI Jakub Renault Clio S1600 | S1600 | 17:35.28 02:10.00 | +2:03.90 +1.26 | 94.8 +4.46 |
7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KrystianC Renault Clio S1600 | S1600 | 17:46.85 02:00.00 | +2:15.47 +11.58 | 93.8 +4.87 |
8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HARANT Lubos Renault Clio S1600 | S1600 | 17:48.02 02:00.00 | +2:16.63 +1.15 | 93.7 +4.92 |
9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Samuel Miguel Renault Clio S1600 | S1600 | 17:56.08 02:00.00 | +2:24.69 +8.06 | 93.0 +5.21 |
10. | ![Po předchozí RZ: 10. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | FILIPCIK Roman Fiat Punto S1600 | S1600 | 17:58.16 02:00.00 | +2:26.78 +2.08 | 92.8 +5.28 |
11. | ![Po předchozí RZ: 11. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | LICIS Atis Renault Clio S1600 | S1600 | 18:00.03 02:00.00 | +2:28.65 +1.87 | 92.7 +5.35 |
12. | ![Po předchozí RZ: 12. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KRASOWSKI Mati Renault Clio S1600 | S1600 | 18:08.41 02:00.00 | +2:37.03 +8.38 | 92.0 +5.65 |
13. | ![Po předchozí RZ: 13. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | J. Santos Renault Clio R3 | S1600 | 18:12.14 01:00.00 | +2:40.76 +3.73 | 91.6 +5.78 |
14. | ![Po předchozí RZ: 14. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Midgardsorm Renault Clio R3 | S1600 | 18:15.45 02:00.00 | +2:44.07 +3.31 | 91.4 +5.90 |
15. | +5 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | LANIK Dusan Citroen C2 S1600 | S1600 | 18:22.54 | +2:51.16 +7.09 | 90.8 +6.16 |
16. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MATUSU Jaromir Renault Clio S1600 | S1600 | 18:38.32 03:00.00 | +3:06.94 +15.78 | 89.5 +6.72 |
17. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | POLAK Tomas Opel Corsa S1600 | S1600 | 18:39.60 03:00.00 | +3:08.23 +1.29 | 89.4 +6.77 |
18. | -1 | | Dolotov Fiat Punto S1600 | S1600 | 18:39.93 03:00.00 | +3:08.55 +0.32 | 89.4 +6.78 |
19. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Vicko Fiat Punto S1600 | S1600 | 18:43.84 03:00.00 | +3:12.47 +3.92 | 89.1 +6.92 |
20. | -1 | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | Helder Ferreira Skoda Fabia Kit Car | S1600 | 18:49.65 03:00.00 | +3:18.27 +5.80 | 88.6 +7.13 |
21. | ![Po předchozí RZ: 21. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Srbsko Srbsko](images/flgs/RS.gif) | SEKULARAC Vladimir Renault Clio S1600 | S1600 | 18:58.52 03:00.00 | +3:27.14 +8.86 | 87.9 +7.45 |
22. | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | KLAVINS Jekabs Opel Corsa S1600 | S1600 | 19:25.28 04:00.00 | +3:53.90 +26.76 | 85.9 +8.41 |
= | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MUDRAK Vojtech Opel Corsa S1600 | S1600 | 19:25.28 04:00.00 | +3:53.90 +0.00 | 85.9 +8.41 |
= | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Przemek MAKÓWKA Suzuki Ignis S1600 | S1600 | 19:25.28 04:00.00 | +3:53.90 +0.00 | 85.9 +8.41 |
= | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | belec robert Renault Clio S1600 | S1600 | 19:25.28 04:00.00 | +3:53.90 +0.00 | 85.9 +8.41 |
= | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PECHA Jiri Skoda Fabia Kit Car | S1600 | 19:25.28 04:00.00 | +3:53.90 +0.00 | 85.9 +8.41 |
= | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SERBAUM Ondrej Skoda Fabia Kit Car | S1600 | 19:25.28 04:00.00 | +3:53.90 +0.00 | 85.9 +8.41 |
= | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Croatia Croatia](images/flgs/HR.gif) | mateo grdanjski Citroen C2 S1600 | S1600 | 19:25.28 04:00.00 | +3:53.90 +0.00 | 85.9 +8.41 |
= | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | LASO Xenxo Renault Clio R3 | S1600 | 19:25.28 04:00.00 | +3:53.90 +0.00 | 85.9 +8.41 |
= | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovinsko Slovinsko](images/flgs/SI.gif) | KRUH Martin Renault Clio R3 | S1600 | 19:25.28 04:00.00 | +3:53.90 +0.00 | 85.9 +8.41 |
= | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ROJEK Jakub Opel Corsa S1600 | S1600 | 19:25.28 04:00.00 | +3:53.90 +0.00 | 85.9 +8.41 |
= | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZAPOTOCKY Martin Opel Corsa S1600 | S1600 | 19:25.28 04:00.00 | +3:53.90 +0.00 | 85.9 +8.41 |
= | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | CYREK Grzegorz Renault Clio S1600 | S1600 | 19:25.28 04:00.00 | +3:53.90 +0.00 | 85.9 +8.41 |
= | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | TONDERA Damian Fiat Punto S1600 | S1600 | 19:25.28 04:00.00 | +3:53.90 +0.00 | 85.9 +8.41 |
= | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Jorge Corral Citroen C2 S1600 | S1600 | 19:25.28 04:00.00 | +3:53.90 +0.00 | 85.9 +8.41 |
= | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Blazej Sulicki MG ZR Super 1600 | S1600 | 19:25.28 04:00.00 | +3:53.90 +0.00 | 85.9 +8.41 |
= | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PLASEK Ondrej Peugeot 206 S1600 | S1600 | 19:25.28 04:00.00 | +3:53.90 +0.00 | 85.9 +8.41 |
= | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TICHAVA Jan Fiat Punto S1600 | S1600 | 19:25.28 04:00.00 | +3:53.90 +0.00 | 85.9 +8.41 |
= | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KAMINSKI Adam Renault Clio S1600 | S1600 | 19:25.28 04:00.00 | +3:53.90 +0.00 | 85.9 +8.41 |
40. | ![Po předchozí RZ: 40. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | LENARCIK Jędrzej Ford Fiesta S1600 | S1600 | 19:35.28 04:10.00 | +4:03.90 +10.00 | 85.2 +8.77 |
41. | ![Po předchozí RZ: 41. equal](images/tour_pos_equal.gif) | | kruzzer Suzuki Ignis S1600 | S1600 | 19:41.36 03:00.00 | +4:09.99 +6.09 | 84.7 +8.99 |
42. | ![Po předchozí RZ: 42. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PAVLIK Mira Opel Corsa S1600 | S1600 | 20:01.39 03:00.00 | +4:30.01 +20.02 | 83.3 +9.71 |
43. | +1 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | FILIMONOV Dmitry Lada 112 TMS 1.6 | S1600 | 20:42.34 03:00.00 | +5:10.97 +40.96 | 80.6 +11.19 |
44. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Tomas Herder Citroen C2 S1600 | S1600 | 20:51.04 | +5:19.66 +8.69 | 80.0 +11.50 |