# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ZUBRZYCKI Maciej Renault Clio S1600 | S1600 | 27:17.71 | | 111.2   |
2. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | UTRATA Lukas Skoda Fabia Kit Car | S1600 | 27:42.87 02:20.00 | +25.16 +25.16 | 109.5 +0.50 |
3. | -1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WORYTKO Michal Renault Clio S1600 | S1600 | 28:37.01 03:00.00 | +1:19.30 +54.14 | 106.1 +1.57 |
4. | +2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | CEBULSKI Jakub Renault Clio S1600 | S1600 | 29:08.92 04:00.00 | +1:51.21 +31.91 | 104.2 +2.20 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUBICIK Josef Renault Clio S1600 | S1600 | 29:12.05 03:00.00 | +1:54.34 +3.13 | 104.0 +2.26 |
6. | -2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | CYREK Grzegorz Renault Clio S1600 | S1600 | 29:17.29 04:00.00 | +1:59.58 +5.24 | 103.7 +2.36 |
7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | DOBROWOLSKI Mateusz Renault Clio S1600 | S1600 | 29:34.60 03:00.00 | +2:16.88 +17.30 | 102.6 +2.71 |
8. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MACHACEK Jiri Renault Clio S1600 | S1600 | 29:39.31 03:00.00 | +2:21.60 +4.71 | 102.4 +2.80 |
9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KNAP Kamil Suzuki Ignis S1600 | S1600 | 29:40.83 02:00.00 | +2:23.12 +1.52 | 102.3 +2.83 |
10. | +3 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | karally Suzuki Ignis S1600 | S1600 | 30:14.30 02:00.00 | +2:56.59 +33.47 | 100.4 +3.49 |
11. | +3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JELINEK Honza Renault Clio S1600 | S1600 | 30:28.67 05:00.00 | +3:10.96 +14.37 | 99.6 +3.77 |
12. | -4 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Qbart Fiat Punto S1600 | S1600 | 30:31.76 05:00.00 | +3:14.05 +3.09 | 99.4 +3.83 |
13. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMANEC Roman MG ZR Super 1600 | S1600 | 30:49.60 04:00.00 | +3:31.89 +17.84 | 98.5 +4.19 |
14. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | CZERNICKI Michal Fiat Punto S1600 | S1600 | 32:07.34 03:00.00 | +4:49.63 +1:17.73 | 94.5 +5.72 |
15. | +1 | ![Bulgaria Bulgaria](images/flgs/BG.gif) | PETKOV Boyan Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 32:13.64 07:00.00 | +4:55.93 +6.30 | 94.2 +5.85 |
16. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Hlava MG ZR Super 1600 | S1600 | 33:00.17 04:00.00 | +5:42.46 +46.53 | 92.0 +6.77 |
17. | +2 | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | virusstyle Opel Corsa S1600 | S1600 | 33:25.22 | +6:07.51 +25.05 | 90.8 +7.26 |
18. | ![Po předchozí RZ: 18. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Matoušek Václav Skoda Fabia Kit Car | S1600 | 33:32.71 02:25.00 | +6:15.00 +7.49 | 90.5 +7.41 |
19. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | markusp Renault Clio S1600 | S1600 | 34:22.83 08:30.00 | +7:05.12 +50.12 | 88.3 +8.40 |
20. | +1 | ![Japan Japan](images/flgs/JP.gif) | EBIHARA Hideaki Ford Fiesta S1600 | S1600 | 34:35.98 02:20.00 | +7:18.27 +13.15 | 87.7 +8.66 |
21. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Buczo Renault Clio S1600 | S1600 | 35:00.19 02:00.00 | +7:42.49 +24.22 | 86.7 +9.14 |
22. | +3 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | RUSZKIEWICZ Rafal Opel Corsa S1600 | S1600 | 38:23.10 13:10.00 | +11:05.39 +3:22.90 | 79.1 +13.15 |
23. | ![Po předchozí RZ: 23. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BORUTA Janusz Renault Clio S1600 | S1600 | 39:40.36 13:20.00 | +12:22.65 +1:17.26 | 76.5 +14.68 |
24. | -13 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VALENA Frantisek Renault Clio S1600 | S1600 | 41:15.92 14:20.00 | +13:58.22 +1:35.57 | 73.6 +16.57 |
25. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BILIK David MG ZR Super 1600 | S1600 | 48:02.77 12:50.00 | +20:45.06 +6:46.84 | 63.2 +24.61 |