|
7 Runda Pucharu Asow 2012
Only for Polish drivers. Auta z klas: N4, S2000, S1600, A6, A5, N3 oraz klasa gosc: A8, H, GT.
3.9.2012 6:00 - 9.9.2012 23:59 |
123456789 |
RZ/SS 7 - OS 7 Výpis pro třídu (skupinu): S1600 povrch nový a suchý, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno 8 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 7 | DalšíPo RZ 7 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MALCZEWSKI Piotr Opel Corsa S1600 | S1600 | 05:19.36 | | 90.2   | 2. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Blonski Marcin Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 05:24.35 | +4.99 +4.99 | 88.8 +0.62 | 3. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | DELCZYK Bartosz Ford Fiesta S1600 | S1600 | 05:29.02 | +9.65 +4.66 | 87.5 +1.21 | 4. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | TRZESZCZKOWSKI Sebastian Peugeot 206 S1600 | S1600 | 05:30.87 | +11.50 +1.85 | 87.0 +1.44 | 5. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KAJZAR Slawomir Honda Civic R3 | S1600 | 05:39.20 | +19.84 +8.33 | 84.9 +2.48 | 6. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | CZUBKINEN Tommi Suzuki Ignis S1600 | S1600 | 05:49.78 | +30.42 +10.59 | 82.3 +3.80 | 7. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KOR marek Suzuki Swift S1600 | S1600 | 06:06.48 00:25.00 | +47.12 +16.70 | 78.6 +5.89 | 8. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KALETA Marcin Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 06:35.67 | +1:16.31 +29.19 | 72.8 +9.54 | 9. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | PAWLIKOWSKI Piotr Renault Clio R3 | S1600 | 06:35.75 01:15.00 | +1:16.39 +0.09 | 72.8 +9.55 | 10. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | szirer Fiat Punto S1600 | S1600 | 07:19.36 02:00.00 | +2:00.00 +43.61 | 65.5 +15.00 | = | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Pawel Piatek Fiat Punto S1600 | S1600 | 07:19.36 02:00.00 | +2:00.00 +0.00 | 65.5 +15.00 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MALCZEWSKI Piotr Opel Corsa S1600 | S1600 | 29:02.38 | | 103.1   | 2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Blonski Marcin Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 29:26.21 | +23.83 +23.83 | 101.7 +0.48 | 3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | DELCZYK Bartosz Ford Fiesta S1600 | S1600 | 30:05.78 | +1:03.40 +39.57 | 99.5 +1.27 | 4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KOR marek Suzuki Swift S1600 | S1600 | 30:53.06 00:25.00 | +1:50.68 +47.28 | 96.9 +2.22 | 5. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | TRZESZCZKOWSKI Sebastian Peugeot 206 S1600 | S1600 | 33:49.45 04:00.00 | +4:47.07 +2:56.39 | 88.5 +5.75 | 6. | -1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | PAWLIKOWSKI Piotr Renault Clio R3 | S1600 | 34:42.96 01:15.00 | +5:40.59 +53.52 | 86.2 +6.83 | 7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | CZUBKINEN Tommi Suzuki Ignis S1600 | S1600 | 36:32.96 06:00.00 | +7:30.59 +1:50.00 | 81.9 +9.03 | 8. | +2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KAJZAR Slawomir Honda Civic R3 | S1600 | 37:02.00 06:00.00 | +7:59.62 +29.03 | 80.8 +9.61 | 9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KALETA Marcin Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 37:57.84 06:00.00 | +8:55.46 +55.84 | 78.9 +10.73 | 10. | -2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Pawel Piatek Fiat Punto S1600 | S1600 | 38:13.13 02:00.00 | +9:10.75 +15.29 | 78.3 +11.04 | 11. | ![Po předchozí RZ: 11. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | szirer Fiat Punto S1600 | S1600 | 40:16.17 02:00.00 | +11:13.79 +2:03.04 | 74.3 +13.50 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|