|
|
|
| PředchozíNa RZ 3 | DalšíPo RZ 3 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | NATANEK Tomek Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 03:08.35 | | 131.9   | 2. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | SĘCZEK Andrzej Opel Corsa S1600 | S1600 | 03:08.55 | +0.21 +0.21 | 131.7 +0.03 | 3. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | CYREK Grzegorz Renault Clio S1600 | S1600 | 03:09.91 | +1.56 +1.35 | 130.8 +0.23 | 4. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ANDRZEJAK Filip Renault Clio S1600 | S1600 | 03:20.24 | +11.90 +10.33 | 124.0 +1.72 | 5. | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | Joao Marques Renault Clio S1600 | S1600 | 03:33.55 | +25.20 +13.31 | 116.3 +3.65 | 6. | ![Estonia Estonia](images/flgs/EE.gif) | Merlis Rand Opel Corsa S1600 | S1600 | 04:17.45 | +1:09.11 +43.90 | 96.5 +10.02 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | NATANEK Tomek Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 09:22.65 | | 132.4   | 2. | -1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | CYREK Grzegorz Renault Clio S1600 | S1600 | 09:23.53 | +0.88 +0.88 | 132.2 +0.04 | 3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | SĘCZEK Andrzej Opel Corsa S1600 | S1600 | 09:28.25 | +5.60 +4.72 | 131.1 +0.27 | 4. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ANDRZEJAK Filip Renault Clio S1600 | S1600 | 10:14.78 | +52.13 +46.53 | 121.2 +2.52 | 5. | -1 | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | Joao Marques Renault Clio S1600 | S1600 | 10:28.00 | +1:05.34 +13.22 | 118.7 +3.16 | 6. | +1 | ![Estonia Estonia](images/flgs/EE.gif) | Merlis Rand Opel Corsa S1600 | S1600 | 11:54.34 | +2:31.69 +1:26.35 | 104.3 +7.33 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|