|
|
|
| PředchozíNa RZ 2 | DalšíPo RZ 2 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | CEBULA Dawid Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 02:06.11 | | 142.7   | 2. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MARYSKO Tony Citroen C2 S1600 | S1600 | 02:08.86 | +2.75 +2.75 | 139.7 +0.55 | 3. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MATUSU Jakub Fiat Punto S1600 | S1600 | 02:14.97 | +8.86 +6.11 | 133.4 +1.77 | 4. | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | SABADOS Anton Citroen C2 S1600 | S1600 | 03:30.04 | +1:23.93 +1:15.06 | 85.7 +16.79 | 5. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | tYsU^ Renault Clio S1600 | S1600 | 04:06.11 02:00.00 | +2:00.00 +36.08 | 73.1 +24.00 | = | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Wojtek Bochenek Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 04:06.11 02:00.00 | +2:00.00 +0.00 | 73.1 +24.00 | = | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MIKLIK Thomas Citroen C2 S1600 | S1600 | 04:06.11 02:00.00 | +2:00.00 +0.00 | 73.1 +24.00 | = | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | MARKO Martin Ford Fiesta S1600 | S1600 | 04:06.11 02:00.00 | +2:00.00 +0.00 | 73.1 +24.00 | = | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | FRASIAK Bartosz Opel Corsa S1600 | S1600 | 04:06.11 02:00.00 | +2:00.00 +0.00 | 73.1 +24.00 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | CEBULA Dawid Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 07:35.98 | | 127.1   | 2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MARYSKO Tony Citroen C2 S1600 | S1600 | 07:42.16 | +6.18 +6.18 | 125.4 +0.38 | 3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | SABADOS Anton Citroen C2 S1600 | S1600 | 09:25.64 | +1:49.66 +1:43.48 | 102.5 +6.81 | 4. | +5 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MATUSU Jakub Fiat Punto S1600 | S1600 | 10:12.60 | +2:36.62 +46.96 | 94.6 +9.73 | 5. | -1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | FRASIAK Bartosz Opel Corsa S1600 | S1600 | 11:35.98 04:00.00 | +4:00.00 +1:23.38 | 83.3 +14.91 | = | -1 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | MARKO Martin Ford Fiesta S1600 | S1600 | 11:35.98 04:00.00 | +4:00.00 +0.00 | 83.3 +14.91 | = | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MIKLIK Thomas Citroen C2 S1600 | S1600 | 11:35.98 04:00.00 | +4:00.00 +0.00 | 83.3 +14.91 | = | -1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Wojtek Bochenek Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 11:35.98 04:00.00 | +4:00.00 +0.00 | 83.3 +14.91 | = | -1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | tYsU^ Renault Clio S1600 | S1600 | 11:35.98 04:00.00 | +4:00.00 +0.00 | 83.3 +14.91 |
|
Sledovat turnaj živě
PředchozíDalšíSchovej mezičasy
Jméno | Auto | Třída | Pneumatiky | Mezičas 1 | Mezičas 2 | Cíl | |
---|
CEBULA Dawid | Volkswagen Polo S1600 | S1600 | Suchá šotolina | 00:45.40 | 01:24.75 | 02:06.11 | | MARYSKO Tony | Citroen C2 S1600 | S1600 | Suchá šotolina | -00:00.25 | +00:00.50 | +00:02.74 | | MATUSU Jakub | Fiat Punto S1600 | S1600 | Suchá šotolina | +00:01.06 | +00:03.72 | +00:08.86 | | SABADOS Anton | Citroen C2 S1600 | S1600 | Suchá šotolina | +00:44.95 | +00:46.91 | +01:23.92 | | tYsU^ | Renault Clio S1600 | S1600 | Suchá šotolina | --:--:-- | --:--:-- | +01:59.99 | | Wojtek Bochenek | Volkswagen Polo S1600 | S1600 | Suchá šotolina | --:--:-- | --:--:-- | +01:59.99 | | MIKLIK Thomas | Citroen C2 S1600 | S1600 | Suchá šotolina | --:--:-- | --:--:-- | +01:59.99 | | MARKO Martin | Ford Fiesta S1600 | S1600 | Suchá šotolina | --:--:-- | --:--:-- | +01:59.99 | | FRASIAK Bartosz | Opel Corsa S1600 | S1600 | Suchá šotolina | --:--:-- | --:--:-- | +01:59.99 | |
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|