|
|
|
| PředchozíNa RZ 2 | DalšíPo RZ 2 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Estonia Estonia](images/flgs/EE.gif) | Janar Lehtniit Ford Fiesta S1600 | S1600 | 04:03.03 | | 97.8   | 2. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KLARZYNSKI Marcin Renault Clio S1600 | S1600 | 04:03.43 | +0.40 +0.40 | 97.6 +0.06 | 3. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | David Pjetas Citroen C2 S1600 | S1600 | 04:11.54 | +8.52 +8.11 | 94.5 +1.29 | 4. | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | CHETIN Evgeniy Citroen C2 S1600 | S1600 | 04:11.84 | +8.82 +0.30 | 94.3 +1.34 | 5. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | PRALAT Darek Ford Fiesta S1600 | S1600 | 04:14.57 | +11.54 +2.73 | 93.3 +1.75 | 6. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | SIEMIATKOWSKI Tomasz Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 04:19.05 | +16.03 +4.48 | 91.7 +2.43 | 7. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Myszoglad Michal Suzuki Ignis S1600 | S1600 | 04:27.70 | +24.67 +8.65 | 88.8 +3.74 | 8. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | slawo Suzuki Ignis S1600 | S1600 | 04:54.68 | +51.66 +26.98 | 80.6 +7.83 | 9. | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | Timo Ebel Ford Fiesta S1600 | S1600 | 05:03.03 01:00.00 | +1:00.00 +8.34 | 78.4 +9.09 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KLARZYNSKI Marcin Renault Clio S1600 | S1600 | 07:17.12 | | 96.4   | 2. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | David Pjetas Citroen C2 S1600 | S1600 | 07:31.97 | +14.85 +14.85 | 93.2 +1.27 | 3. | +1 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | CHETIN Evgeniy Citroen C2 S1600 | S1600 | 07:37.82 | +20.70 +5.85 | 92.0 +1.77 | 4. | +2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | PRALAT Darek Ford Fiesta S1600 | S1600 | 07:48.29 | +31.17 +10.47 | 89.9 +2.66 | 5. | +2 | ![Estonia Estonia](images/flgs/EE.gif) | Janar Lehtniit Ford Fiesta S1600 | S1600 | 07:55.37 | +38.25 +7.08 | 88.6 +3.27 | 6. | -4 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | slawo Suzuki Ignis S1600 | S1600 | 08:10.67 | +53.55 +15.30 | 85.8 +4.58 | 7. | +2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | SIEMIATKOWSKI Tomasz Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 08:32.75 01:00.00 | +1:15.63 +22.08 | 82.1 +6.46 | 8. | +3 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Myszoglad Michal Suzuki Ignis S1600 | S1600 | 08:47.87 | +1:30.75 +15.12 | 79.8 +7.76 | 9. | -1 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | Timo Ebel Ford Fiesta S1600 | S1600 | 09:07.54 01:00.00 | +1:50.42 +19.67 | 76.9 +9.44 |
|
Sledovat turnaj živě
PředchozíDalšíSchovej mezičasy
Jméno | Auto | Třída | Pneumatiky | Mezičas 1 | Mezičas 2 | Cíl | |
---|
Janar Lehtniit | Ford Fiesta S1600 | S1600 | Suchá šotolina | 01:15.97 | 02:35.26 | 04:03.03 | C | KLARZYNSKI Marcin | Renault Clio S1600 | S1600 | Suchá šotolina | +00:00.26 | -00:00.28 | +00:00.39 | | David Pjetas | Citroen C2 S1600 | S1600 | Suchá šotolina | +00:03.49 | +00:05.57 | +00:08.51 | | CHETIN Evgeniy | Citroen C2 S1600 | S1600 | Suchá šotolina | -00:04.03 | +00:02.73 | +00:08.81 | | PRALAT Darek | Ford Fiesta S1600 | S1600 | Suchá šotolina | +00:05.20 | +00:07.98 | +00:11.54 | | SIEMIATKOWSKI Tomasz | Volkswagen Polo S1600 | S1600 | Suchá šotolina | +00:05.89 | +00:09.52 | +00:16.02 | | Myszoglad Michal | Suzuki Ignis S1600 | S1600 | Suchá šotolina | +00:07.86 | +00:17.93 | +00:24.67 | | slawo | Suzuki Ignis S1600 | S1600 | Suchá šotolina | +00:49.50 | +00:50.79 | +00:51.65 | | Timo Ebel | Ford Fiesta S1600 | S1600 | Suchá šotolina | --:--:-- | --:--:-- | +01:00.00 | | MIKLIK Jaroslav | Ford Fiesta S1600 | S1600 | Suchá šotolina | +00:06.56 | +00:16.69 | --:--:-- | | JASIK Kuba | Volkswagen Polo S1600 | S1600 | Suchá šotolina | --:--:-- | --:--:-- | --:--:-- | |
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|