|
|
|
| PředchozíNa RZ 3 | DalšíPo RZ 3 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | SIXTO Manuel Opel Corsa S1600 | S1600 | 03:46.07 | | 95.5   | 2. | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | STOKLAS Martin Skoda Fabia Kit Car | S1600 | 03:54.63 | +8.57 +8.57 | 92.1 +1.43 | 3. | ![Hungary Hungary](images/flgs/HU.gif) | Call2 Suzuki Ignis S1600 | S1600 | 04:28.76 | +42.69 +34.13 | 80.4 +7.12 | 4. | | M. Sixto Opel Corsa S1600 | S1600 | 04:31.51 | +45.44 +2.75 | 79.6 +7.57 | 5. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BUCZKOWSKI Tomasz Ford Fiesta S1600 | S1600 | 04:46.07 01:00.00 | +1:00.00 +14.56 | 75.5 +10.00 | 6. | ![Bulgaria Bulgaria](images/flgs/BG.gif) | PETKOV Boyan Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 04:50.25 | +1:04.18 +4.18 | 74.4 +10.70 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +2 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | STOKLAS Martin Skoda Fabia Kit Car | S1600 | 11:57.76 | | 88.3   | 2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | | M. Sixto Opel Corsa S1600 | S1600 | 12:15.97 | +18.21 +18.21 | 86.1 +1.03 | 3. | -2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BUCZKOWSKI Tomasz Ford Fiesta S1600 | S1600 | 12:20.50 01:00.00 | +22.74 +4.53 | 85.6 +1.29 | 4. | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | SIXTO Manuel Opel Corsa S1600 | S1600 | 13:07.78 | +1:10.02 +47.28 | 80.4 +3.98 | 5. | -1 | ![Hungary Hungary](images/flgs/HU.gif) | Call2 Suzuki Ignis S1600 | S1600 | 13:45.46 01:00.00 | +1:47.70 +37.68 | 76.8 +6.12 | 6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Bulgaria Bulgaria](images/flgs/BG.gif) | PETKOV Boyan Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 14:24.68 02:00.00 | +2:26.91 +39.22 | 73.3 +8.35 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|