# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | RAFAJ Dalibor Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 12:19.42 | | 104.2   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | DOBROWOLSKI Mateusz Renault Clio S1600 | S1600 | 12:24.75 | +5.34 +5.34 | 103.4 +0.25 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DOKULIL Jiri Opel Corsa S1600 | S1600 | 12:26.34 | +6.92 +1.58 | 103.2 +0.32 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | SĘCZEK Andrzej Opel Corsa S1600 | S1600 | 12:27.64 | +8.22 +1.30 | 103.0 +0.38 |
5. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JANAC Ondrej Renault Clio S1600 | S1600 | 12:31.20 | +11.78 +3.56 | 102.6 +0.55 |
6. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VALENA Frantisek Renault Clio S1600 | S1600 | 12:35.09 | +15.67 +3.89 | 102.0 +0.73 |
7. | +3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | OLEJNICEK Roman Skoda Fabia Kit Car | S1600 | 13:20.51 | +1:01.10 +45.43 | 96.2 +2.85 |
8. | +5 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | NODES Michal Ford Fiesta S1600 | S1600 | 13:22.14 01:00.00 | +1:02.73 +1.63 | 96.0 +2.93 |
9. | -2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | RAFAJ David Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 13:27.08 | +1:07.67 +4.94 | 95.5 +3.16 |
10. | +5 | | Dolotov Renault Clio S1600 | S1600 | 13:36.86 01:00.00 | +1:17.44 +9.77 | 94.3 +3.62 |
11. | +3 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | RUDZINSKI Pawel Ford Fiesta S1600 | S1600 | 13:48.84 | +1:29.42 +11.98 | 92.9 +4.18 |
12. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HARASEK Zbynek Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 13:50.97 | +1:31.55 +2.13 | 92.7 +4.28 |
13. | +6 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | CRESPO Fernando Ford Fiesta S1600 | S1600 | 13:53.27 | +1:33.86 +2.29 | 92.5 +4.39 |
14. | +3 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ZUBRZYCKI Maciej Ford Fiesta S1600 | S1600 | 13:54.44 | +1:35.03 +1.17 | 92.3 +4.44 |
15. | -6 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZAPOTOCKY Martin Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 13:58.49 01:00.00 | +1:39.07 +4.04 | 91.9 +4.63 |
16. | +5 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HARANT Lubos Ford Fiesta S1600 | S1600 | 14:12.13 01:00.00 | +1:52.71 +13.64 | 90.4 +5.27 |
17. | -5 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUNCL Karel Opel Corsa S1600 | S1600 | 14:19.54 02:00.00 | +2:00.12 +7.41 | 89.6 +5.61 |
18. | -2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TEPLY Radek Fiat Punto S1600 | S1600 | 14:27.84 01:00.00 | +2:08.41 +8.30 | 88.8 +6.00 |
19. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MATUSU Jaromir Opel Corsa S1600 | S1600 | 14:34.12 02:00.00 | +2:14.69 +6.28 | 88.1 +6.29 |
20. | +2 | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | Tommi Mustonen Ford Fiesta S1600 | S1600 | 14:57.36 02:00.00 | +2:37.94 +23.24 | 85.9 +7.38 |
21. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ELLSCHLAGER Jirka Fiat Punto S1600 | S1600 | 15:14.56 00:20.00 | +2:55.14 +17.20 | 84.2 +8.18 |
22. | +1 | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | Rui Casanova Ford Fiesta S1600 | S1600 | 15:18.37 03:00.00 | +2:58.95 +3.81 | 83.9 +8.36 |
23. | +2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | davyjohn Suzuki Swift S1600 | S1600 | 15:33.63 02:00.00 | +3:14.21 +15.26 | 82.5 +9.08 |
24. | +2 | ![Francie Francie](images/flgs/FR.gif) | Benjamin WAGUET Renault Clio R3 | S1600 | 15:35.03 03:00.00 | +3:15.61 +1.39 | 82.4 +9.14 |
25. | +2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BORUTA Janusz Renault Clio S1600 | S1600 | 15:40.77 03:00.00 | +3:21.35 +5.74 | 81.9 +9.41 |
26. | +2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Gruszkoś andrzej Citroen Saxo S1600 | S1600 | 16:50.78 02:00.00 | +4:31.36 +1:10.01 | 76.2 +12.68 |