|
|
|
| PředchozíNa RZ 5 | DalšíPo RZ 5 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Japan Japan](images/flgs/JP.gif) | TETSUYA Tanaka Opel Corsa S1600 | S1600 | 04:59.15 | | 98.7   | 2. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HARASEK Zbynek Peugeot 206 S1600 | S1600 | 05:11.87 | +12.71 +12.71 | 94.7 +1.55 | 3. | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | Vestnikov Dmitry Lada 112 TMS 1.6 | S1600 | 05:30.08 | +30.93 +18.22 | 89.4 +3.77 | 4. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JANSA Pavel ml. Opel Corsa S1600 | S1600 | 05:31.44 | +32.29 +1.35 | 89.1 +3.94 | 5. | ![Estonia Estonia](images/flgs/EE.gif) | A.Orumaa Ford Fiesta S1600 | S1600 | 05:59.15 01:00.00 | +1:00.00 +27.71 | 82.2 +7.32 | = | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WACH Tomek Ford Fiesta S1600 | S1600 | 05:59.15 01:00.00 | +1:00.00 +0.00 | 82.2 +7.32 | 7. | ![Ukrajina Ukrajina](images/flgs/UA.gif) | senyuk misha Suzuki Swift S1600 | S1600 | 06:27.09 | +1:27.94 +27.94 | 76.3 +10.72 | 8. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | pavelpir MG ZR Super 1600 | S1600 | 07:58.80 | +2:59.65 +1:31.70 | 61.7 +21.91 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Japan Japan](images/flgs/JP.gif) | TETSUYA Tanaka Opel Corsa S1600 | S1600 | 20:15.59 | | 103.4   | 2. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HARASEK Zbynek Peugeot 206 S1600 | S1600 | 21:28.41 | +1:12.81 +1:12.81 | 97.5 +2.09 | 3. | +2 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | Vestnikov Dmitry Lada 112 TMS 1.6 | S1600 | 22:07.46 | +1:51.86 +39.04 | 94.6 +3.21 | 4. | +2 | ![Estonia Estonia](images/flgs/EE.gif) | A.Orumaa Ford Fiesta S1600 | S1600 | 23:12.12 03:00.00 | +2:56.52 +1:04.66 | 90.3 +5.06 | 5. | +5 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JANSA Pavel ml. Opel Corsa S1600 | S1600 | 23:49.54 | +3:33.94 +37.42 | 87.9 +6.13 | 6. | +1 | ![Ukrajina Ukrajina](images/flgs/UA.gif) | senyuk misha Suzuki Swift S1600 | S1600 | 23:55.00 | +3:39.40 +5.46 | 87.6 +6.29 | 7. | +4 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WACH Tomek Ford Fiesta S1600 | S1600 | 25:00.52 05:00.00 | +4:44.92 +1:05.52 | 83.7 +8.16 | 8. | +5 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | pavelpir MG ZR Super 1600 | S1600 | 30:36.30 00:10.00 | +10:20.70 +5:35.78 | 68.4 +17.79 |
|
Sledovat turnaj živě
PředchozíDalšíSchovej mezičasy
Jméno | Auto | Třída | Pneumatiky | Mezičas 1 | Mezičas 2 | Cíl | |
---|
TETSUYA Tanaka | Opel Corsa S1600 | S1600 | Suchá šotolina | 01:40.52 | 03:18.06 | 04:59.15 | | HARASEK Zbynek | Peugeot 206 S1600 | S1600 | Suchá šotolina | +00:06.45 | +00:08.19 | +00:12.71 | | Vestnikov Dmitry | Lada 112 TMS 1.6 | S1600 | Suchá šotolina | +00:15.52 | +00:24.17 | +00:30.93 | | JANSA Pavel ml. | Opel Corsa S1600 | S1600 | Suchá šotolina | +00:09.23 | +00:17.18 | +00:32.28 | | A.Orumaa | Ford Fiesta S1600 | S1600 | Suchá šotolina | +00:02.80 | --:--:-- | +01:00.00 | | WACH Tomek | Ford Fiesta S1600 | S1600 | Suchá šotolina | --:--:-- | --:--:-- | +01:00.00 | | senyuk misha | Suzuki Swift S1600 | S1600 | Suchá šotolina | +00:31.97 | +00:51.34 | +01:27.94 | | pavelpir | MG ZR Super 1600 | S1600 | Suchá šotolina | +01:21.23 | +02:15.72 | +02:59.64 | | NADEEV Dmitry | Volkswagen Polo S1600 | S1600 | Suchá šotolina | +00:23.45 | --:--:-- | --:--:-- | | TOUFAR Tomas | Renault Clio S1600 | S1600 | Suchá šotolina | --:--:-- | --:--:-- | --:--:-- | | mrowek | Suzuki Swift S1600 | S1600 | Suchá šotolina | --:--:-- | --:--:-- | --:--:-- | | CECH Mira | Ford Fiesta S1600 | S1600 | Suchá šotolina | -00:02.34 | -00:05.73 | --:--:-- | | Marat Salmenov | Suzuki Swift S1600 | S1600 | Suchá šotolina | +00:45.75 | --:--:-- | --:--:-- | |
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|