|
|
|
| PředchozíNa RZ 5 | DalšíPo RZ 5 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | RUDZKI Przemek Renault Clio S1600 | S1600 | 03:57.46 | | 87.9   | 2. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MUDRAK Vojtech Renault Clio S1600 | S1600 | 03:58.53 | +1.06 +1.06 | 87.5 +0.18 | 3. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PODLAS Radek Citroen C2 S1600 | S1600 | 04:57.46 01:00.00 | +1:00.00 +58.94 | 70.2 +10.34 | = | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DUSCHANEK Karel Skoda Fabia Kit Car | S1600 | 04:57.46 01:00.00 | +1:00.00 +0.00 | 70.2 +10.34 | 5. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JATEL Radek Skoda Fabia Kit Car | S1600 | 11:27.46 07:30.00 | +7:30.00 +6:30.00 | 30.4 +77.59 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | RUDZKI Przemek Renault Clio S1600 | S1600 | 22:54.40 01:00.00 | | 98.5   | 2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MUDRAK Vojtech Renault Clio S1600 | S1600 | 24:46.66 01:00.00 | +1:52.26 +1:52.26 | 91.0 +2.99 | 3. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PODLAS Radek Citroen C2 S1600 | S1600 | 26:54.41 05:00.00 | +4:00.01 +2:07.75 | 83.8 +6.38 | 4. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DUSCHANEK Karel Skoda Fabia Kit Car | S1600 | 28:05.39 03:00.00 | +5:10.99 +1:10.98 | 80.3 +8.27 | 5. | -2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JATEL Radek Skoda Fabia Kit Car | S1600 | 32:39.41 10:45.00 | +9:45.01 +4:34.02 | 69.1 +15.56 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|