|
|
|
| PředchozíNa RZ 2 | DalšíPo RZ 2 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WELNA Lukasz Renault Clio R3 | S1600 | 07:57.70 | | 103.2   | 2. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KUPCZAK Andrzej Renault Clio R3 | S1600 | 07:59.07 | +1.37 +1.37 | 102.9 +0.10 | 3. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WALCZAK Piotr Opel Corsa S1600 | S1600 | 08:39.15 | +41.45 +40.08 | 95.0 +3.03 | 4. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | CYREK Grzegorz Renault Clio S1600 | S1600 | 10:57.70 03:00.00 | +3:00.00 +2:18.55 | 75.0 +13.14 | = | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | nOndY Renault Clio R3 | S1600 | 10:57.70 03:00.00 | +3:00.00 +0.00 | 75.0 +13.14 | = | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WACH Tomek Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 10:57.70 03:00.00 | +3:00.00 +0.00 | 75.0 +13.14 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WELNA Lukasz Renault Clio R3 | S1600 | 09:23.54 | | 102.2   | 2. | +3 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KUPCZAK Andrzej Renault Clio R3 | S1600 | 09:26.67 | +3.13 +3.13 | 101.6 +0.20 | 3. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WALCZAK Piotr Opel Corsa S1600 | S1600 | 10:06.01 | +42.48 +39.34 | 95.0 +2.65 | 4. | -1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WACH Tomek Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 12:24.13 03:00.00 | +3:00.59 +2:18.12 | 77.4 +11.29 | 5. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | CYREK Grzegorz Renault Clio S1600 | S1600 | 12:25.82 03:00.00 | +3:02.28 +1.69 | 77.2 +11.39 | 6. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | nOndY Renault Clio R3 | S1600 | 12:28.65 03:00.00 | +3:05.12 +2.84 | 76.9 +11.57 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|