|
|
|
| PředchozíNa RZ 7 | DalšíPo RZ 7 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PETERA Jiri Renault Clio S1600 | S1600 | 05:29.80 | | 86.2   | 2. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VALENA Frantisek Renault Clio S1600 | S1600 | 05:30.65 | +0.85 +0.85 | 86.0 +0.11 | 3. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BORKOVEC Jirka Suzuki Ignis S1600 | S1600 | 05:32.89 | +3.08 +2.24 | 85.4 +0.39 | 4. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Roupido Jan Suzuki Swift S1600 | S1600 | 05:38.77 | +8.97 +5.89 | 83.9 +1.14 | 5. | ![Japan Japan](images/flgs/JP.gif) | NANAYON Esuroku Opel Corsa S1600 | S1600 | 05:54.56 | +24.76 +15.79 | 80.2 +3.13 | 6. | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | BULANS Gatis Peugeot 206 S1600 | S1600 | 05:56.24 | +26.44 +1.68 | 79.8 +3.35 | 7. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Rylka Petr MG ZR Super 1600 | S1600 | 06:12.23 | +42.43 +15.99 | 76.4 +5.37 | 8. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PAVLICEK Dusan Renault Clio S1600 | S1600 | 06:24.04 | +54.24 +11.81 | 74.1 +6.87 | 9. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HUDSKY Martin MG ZR Super 1600 | S1600 | 06:28.58 00:10.00 | +58.78 +4.54 | 73.2 +7.44 | 10. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HARASEK Zbynek Fiat Punto S1600 | S1600 | 07:24.46 | +1:54.66 +55.88 | 64.0 +14.51 | 11. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | CYREK Grzegorz Ford Fiesta S1600 | S1600 | 10:29.80 05:00.00 | +5:00.00 +3:05.34 | 45.2 +37.97 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PETERA Jiri Renault Clio S1600 | S1600 | 35:00.96 | | 93.0   | 2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BORKOVEC Jirka Suzuki Ignis S1600 | S1600 | 35:07.25 | +6.29 +6.29 | 92.8 +0.12 | 3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | BULANS Gatis Peugeot 206 S1600 | S1600 | 35:30.96 | +30.01 +23.72 | 91.7 +0.55 | 4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Roupido Jan Suzuki Swift S1600 | S1600 | 35:57.02 | +56.06 +26.05 | 90.6 +1.03 | 5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Japan Japan](images/flgs/JP.gif) | NANAYON Esuroku Opel Corsa S1600 | S1600 | 39:20.89 | +4:19.93 +3:23.87 | 82.8 +4.79 | 6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HUDSKY Martin MG ZR Super 1600 | S1600 | 41:16.65 00:10.00 | +6:15.69 +1:55.76 | 78.9 +6.92 | 7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Rylka Petr MG ZR Super 1600 | S1600 | 41:47.19 | +6:46.24 +30.55 | 78.0 +7.48 | 8. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PAVLICEK Dusan Renault Clio S1600 | S1600 | 42:56.06 05:00.00 | +7:55.10 +1:08.86 | 75.9 +8.75 | 9. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HARASEK Zbynek Fiat Punto S1600 | S1600 | 43:19.33 05:00.00 | +8:18.37 +23.27 | 75.2 +9.18 | 10. | ![Po předchozí RZ: 10. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VALENA Frantisek Renault Clio S1600 | S1600 | 44:54.49 10:00.00 | +9:53.53 +1:35.16 | 72.5 +10.93 | 11. | ![Po předchozí RZ: 11. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | CYREK Grzegorz Ford Fiesta S1600 | S1600 | 59:44.68 25:00.00 | +24:43.72 +14:50.19 | 54.5 +27.32 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|