|
Test TR13 1. 2a
Test Blue Devil | test backor l servis mezi RZ 5min pouze pro moznost ladit setup l SR 5min
10.9.2013 16:51 - 14.9.2013 20:59 |
123 |
RZ/SS 3 - Shepherds Shield II Výpis pro třídu (skupinu): S1600 povrch nový a vlhký, dobré podmínky, večer, průzračno, jasno 4.9 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 3 | Po RZ 3 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | VALENA Frantisek Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 02:53.90 | | 101.4   | 2. | | VODICKA Petr Ford Fiesta S1600 | S1600 | 03:03.46 | +9.56 +9.56 | 96.1 +1.95 | 3. | | BRABLEC Jan Ford Fiesta S1600 | S1600 | 03:21.09 00:33.00 | +27.18 +17.63 | 87.7 +5.55 | 4. | | LANGER Tomas Ford Fiesta S1600 | S1600 | 03:24.91 | +31.00 +3.82 | 86.1 +6.33 | 5. | | KLIMA Zdenek Citroen C2 S1600 | S1600 | 07:48.09 05:00.00 | +4:54.18 +4:23.18 | 37.7 +60.04 | 6. | | PETA Lubos Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 16:16.65 09:10.00 | +13:22.75 +8:28.57 | 18.1 +163.83 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | VODICKA Petr Ford Fiesta S1600 | S1600 | 09:52.45 | | 96.6   | 2. | | | BRABLEC Jan Ford Fiesta S1600 | S1600 | 10:11.00 00:33.00 | +18.55 +18.55 | 93.7 +1.17 | 3. | +1 | | VALENA Frantisek Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 10:50.84 | +58.39 +39.84 | 87.9 +3.67 | 4. | +1 | | LANGER Tomas Ford Fiesta S1600 | S1600 | 11:45.19 | +1:52.74 +54.35 | 81.2 +7.09 | 5. | -2 | | KLIMA Zdenek Citroen C2 S1600 | S1600 | 15:12.18 05:30.00 | +5:19.73 +3:26.99 | 62.8 +20.11 | 6. | | | PETA Lubos Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 25:08.76 09:10.00 | +15:16.31 +9:56.58 | 37.9 +57.63 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 28.11.2024: Aktualizovaná auta:
| 23.11.2024: Aktualizovaná auta:
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 26.10.2024: Nové tratě:
- Neubuz - Slusovice
- VALSTAGNA - Historic gravel
| 13.06.2024: Nová trať:
|
|
|
|