|
1ss
for all
30.9.2006 12:50 - 6.10.2006 23:59 |
1 |
RZ/SS 1 - Mustaselka II Výpis pro třídu (skupinu): S1600 povrch nový a suchý, dobré podmínky, dopoledne, mlhavo, polojasno 7.7 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| Na RZ 1 | Po RZ 1 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | NYILAS Mihaly Fiat Punto S1600 | S1600 | 05:09.74 | | 89.5   | 2. | | Dinis Pires Skoda Fabia Super 1600 | S1600 | 05:52.47 | +42.73 +42.73 | 78.6 +5.55 | 3. | | KYSUCKY Martin Octavia KitCar | S1600 | 06:00.88 | +51.14 +8.42 | 76.8 +6.64 | 4. | | muniek Peugeot 206 Super 1600 | S1600 | 06:10.47 | +1:00.73 +9.59 | 74.8 +7.89 | 5. | | HRADIL Lukas MG ZR Super 1600 | S1600 | 06:14.83 | +1:05.09 +4.36 | 74.0 +8.45 | 6. | | SISOLAK Rastislav Skoda Fabia Super 1600 | S1600 | 06:21.06 | +1:11.31 +6.23 | 72.7 +9.26 | 7. | | Pokorný Tomáš Peugeot 206 Super 1600 | S1600 | 07:24.74 | +2:15.00 +1:03.67 | 62.3 +17.53 |
|
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | NYILAS Mihaly Fiat Punto S1600 | S1600 | 05:09.74 | | 89.5   | 2. | | Dinis Pires Skoda Fabia Super 1600 | S1600 | 05:52.47 | +42.73 +42.73 | 78.6 +5.55 | 3. | | KYSUCKY Martin Octavia KitCar | S1600 | 06:00.88 | +51.14 +8.42 | 76.8 +6.64 | 4. | | muniek Peugeot 206 Super 1600 | S1600 | 06:10.47 | +1:00.73 +9.59 | 74.8 +7.89 | 5. | | HRADIL Lukas MG ZR Super 1600 | S1600 | 06:14.83 | +1:05.09 +4.36 | 74.0 +8.45 | 6. | | SISOLAK Rastislav Skoda Fabia Super 1600 | S1600 | 06:21.06 | +1:11.31 +6.23 | 72.7 +9.26 | 7. | | Pokorný Tomáš Peugeot 206 Super 1600 | S1600 | 07:24.74 | +2:15.00 +1:03.67 | 62.3 +17.53 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 28.11.2024: Aktualizovaná auta:
| 23.11.2024: Aktualizovaná auta:
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 26.10.2024: Nové tratě:
- Neubuz - Slusovice
- VALSTAGNA - Historic gravel
| 13.06.2024: Nová trať:
|
|
|
|