|
Waiting for Friday..
Only Friday left, and we can take a break.. :)
10.3.2011 19:42 - 11.3.2011 23:59 |
12345 |
RZ/SS 5 - How got water? Výpis pro třídu (skupinu): S1600 povrch nový a suchý, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno 2.2 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 5 | Po RZ 5 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | PLESNIK Martin MG ZR S1600 | S1600 | 01:22.37 | | 96.1   | 2. |  | MILOSTNY Karel Ford Fiesta S1600 | S1600 | 01:26.68 | +4.30 +4.30 | 91.4 +1.96 | 3. |  | Lukasz Lachacz Renault Clio S1600 | S1600 | 01:28.39 | +6.01 +1.71 | 89.6 +2.73 | 4. |  | Mantas Vrubliauskas Citroen C2 S1600 | S1600 | 01:29.98 | +7.61 +1.60 | 88.0 +3.46 | 5. |  | macpro Renault Clio S1600 | S1600 | 01:30.33 | +7.96 +0.35 | 87.7 +3.62 | 6. |  | CHYTIL Radek Citroen C2 S1600 | S1600 | 01:30.37 | +8.00 +0.04 | 87.6 +3.64 | 7. |  | Sebastian O Renault Clio S1600 | S1600 | 01:32.39 | +10.02 +2.02 | 85.7 +4.55 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  |  | PLESNIK Martin MG ZR S1600 | S1600 | 17:35.25 | | 108.8   | 2. |  |  | MILOSTNY Karel Ford Fiesta S1600 | S1600 | 18:09.74 | +34.49 +34.49 | 105.4 +1.08 | 3. |  |  | macpro Renault Clio S1600 | S1600 | 18:18.59 | +43.35 +8.86 | 104.5 +1.36 | 4. |  |  | Lukasz Lachacz Renault Clio S1600 | S1600 | 19:00.33 | +1:25.08 +41.73 | 100.7 +2.67 | 5. |  |  | Sebastian O Renault Clio S1600 | S1600 | 20:15.68 | +2:40.43 +1:15.34 | 94.5 +5.03 | 6. |  |  | CHYTIL Radek Citroen C2 S1600 | S1600 | 21:51.64 | +4:16.39 +1:35.96 | 87.6 +8.04 | 7. |  |  | Mantas Vrubliauskas Citroen C2 S1600 | S1600 | 28:17.81 10:00.00 | +10:42.55 +6:26.17 | 67.6 +20.14 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
04.03.2025: Aktualizovaná auta:
- Porsche 911 GT3 RS (2010) RGT
| 14.02.2025: Nové auto:
| 02.02.2025: Nová trať:
| 19.01.2025: Nová trať:
| 18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
|
|
|
|