|
3 asf
2.6.2011 11:40 - 3.6.2011 23:59 |
123 |
RZ/SS 3 - Stryckovy okruh Výpis pro třídu (skupinu): S1600 povrch nový a suchý, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno 9.2 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 3 | Po RZ 3 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | FRISTENSKY Jiri Ford Fiesta S1600 | S1600 | 04:30.44 | | 122.5   | 2. | | CHROBAK Piotr Renault Clio S1600 | S1600 | 04:31.30 | +0.87 +0.87 | 122.1 +0.09 | 3. | | VANHARA Michael Ford Fiesta S1600 | S1600 | 04:34.02 | +3.59 +2.72 | 120.9 +0.39 | 4. | | HEJTMANEK Jan Ford Fiesta S1600 | S1600 | 04:36.94 | +6.51 +2.92 | 119.6 +0.71 | 5. | | CVOPA Adam Citroen C2 S1600 | S1600 | 04:51.85 | +21.41 +14.91 | 113.5 +2.33 | 6. | | Diorka Michal Suzuki Swift S1600 | S1600 | 04:56.79 | +26.36 +4.94 | 111.6 +2.86 | 7. | | LEV Oskar Ford Fiesta S1600 | S1600 | 05:32.41 | +1:01.97 +35.61 | 99.6 +6.74 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +1 | | CHROBAK Piotr Renault Clio S1600 | S1600 | 13:43.37 | | 98.8   | 2. | -1 | | HEJTMANEK Jan Ford Fiesta S1600 | S1600 | 13:46.97 | +3.60 +3.60 | 98.4 +0.16 | 3. | | | VANHARA Michael Ford Fiesta S1600 | S1600 | 13:48.96 | +5.59 +1.99 | 98.1 +0.25 | 4. | +6 | | FRISTENSKY Jiri Ford Fiesta S1600 | S1600 | 14:18.16 | +34.79 +29.20 | 94.8 +1.54 | 5. | +3 | | CVOPA Adam Citroen C2 S1600 | S1600 | 14:21.89 | +38.53 +3.73 | 94.4 +1.70 | 6. | +6 | | Diorka Michal Suzuki Swift S1600 | S1600 | 16:17.56 | +2:34.19 +1:55.66 | 83.2 +6.82 | 7. | +7 | | LEV Oskar Ford Fiesta S1600 | S1600 | 19:53.83 | +6:10.47 +3:36.28 | 68.1 +16.39 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 28.11.2024: Aktualizovaná auta:
| 23.11.2024: Aktualizovaná auta:
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 26.10.2024: Nové tratě:
- Neubuz - Slusovice
- VALSTAGNA - Historic gravel
| 13.06.2024: Nová trať:
|
|
|
|