|
Osli 2
7.4.2009 10:58 - 8.4.2009 10:59 |
123456 |
RZ/SS 6 - Rally School Stage II Výpis pro třídu (skupinu): S1600 povrch nový a suchý, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno 2.3 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 6 | Po RZ 6 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | CERMAK Jan Renault Clio S1600 | S1600 | 01:27.55 | | 94.6   | 2. | | KRPELAN Michal Ford Fiesta S1600 | S1600 | 01:27.71 | +0.16 +0.16 | 94.4 +0.07 | 3. | | PASKER Ota Fiat Punto S1600 | S1600 | 01:31.18 | +3.63 +3.48 | 90.8 +1.58 | 4. | | BRABENEC Tomáš Ford Fiesta S1600 | S1600 | 01:32.67 | +5.12 +1.49 | 89.3 +2.23 | 5. | | jura31 Opel Corsa S1600 | S1600 | 01:35.42 | +7.88 +2.76 | 86.8 +3.42 | 6. | | KURC Tomas Peugeot 206 S1600 | S1600 | 01:35.60 | +8.05 +0.18 | 86.6 +3.50 | 7. | | KURC Petr Peugeot 206 S1600 | S1600 | 01:36.10 | +8.55 +0.50 | 86.2 +3.72 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | CERMAK Jan Renault Clio S1600 | S1600 | 18:34.22 | | 113.1   | 2. | | | KRPELAN Michal Ford Fiesta S1600 | S1600 | 19:54.44 | +1:20.22 +1:20.22 | 105.5 +2.29 | 3. | | | KURC Tomas Peugeot 206 S1600 | S1600 | 21:44.83 02:00.00 | +3:10.62 +1:50.40 | 96.6 +5.45 | 4. | | | PASKER Ota Fiat Punto S1600 | S1600 | 21:48.29 03:00.00 | +3:14.07 +3.45 | 96.3 +5.54 | 5. | | | jura31 Opel Corsa S1600 | S1600 | 23:46.55 | +5:12.33 +1:58.26 | 88.3 +8.92 | 6. | | | BRABENEC Tomáš Ford Fiesta S1600 | S1600 | 23:59.32 03:00.00 | +5:25.10 +12.77 | 87.5 +9.29 | 7. | | | KURC Petr Peugeot 206 S1600 | S1600 | 25:15.30 01:40.00 | +6:41.08 +1:15.98 | 83.2 +11.46 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 28.11.2024: Aktualizovaná auta:
| 23.11.2024: Aktualizovaná auta:
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 26.10.2024: Nové tratě:
- Neubuz - Slusovice
- VALSTAGNA - Historic gravel
| 13.06.2024: Nová trať:
|
|
|
|