|
Wet gravel test
4 all, 24 H!!!
21.10.2008 10:00 - 22.10.2008 10:00 |
1234 |
RZ/SS 4 - Chirdonhead II Výpis pro třídu (skupinu): S1600 povrch nový a mokrý, špatné podmínky, dopoledne, před deštěm, oblačno 6.9 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 4 | Po RZ 4 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | GENOVSKI Julian Lada 112 TMS 1.6 | S1600 | 04:08.10 | | 100.1   | 2. | | KUREK Miro Ford Fiesta S1600 | S1600 | 04:23.82 | +15.71 +15.71 | 94.2 +2.28 | 3. | | KOPELENT Martin Suzuki Ignis S1600 | S1600 | 04:52.12 | +44.02 +28.30 | 85.0 +6.38 | 4. | | LUNACEK Jiri Peugeot 206 S1600 | S1600 | 04:54.43 | +46.32 +2.29 | 84.4 +6.71 | 5. | | Tommi Mustonen Renault Clio S1600 | S1600 | 05:08.10 01:00.00 | +1:00.00 +13.68 | 80.6 +8.70 | 6. | | PELIKAN Roman Ford Fiesta S1600 | S1600 | 05:29.88 | +1:21.78 +21.78 | 75.3 +11.85 | 7. | | ZAPOTOCKY Martin Skoda Fabia Kit Car | S1600 | 05:46.43 | +1:38.32 +16.55 | 71.7 +14.25 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | GENOVSKI Julian Lada 112 TMS 1.6 | S1600 | 19:37.84 | | 80.7   | 2. | | | KUREK Miro Ford Fiesta S1600 | S1600 | 20:58.70 | +1:20.84 +1:20.84 | 75.5 +3.06 | 3. | | | Tommi Mustonen Renault Clio S1600 | S1600 | 21:58.68 02:00.00 | +2:20.83 +59.98 | 72.1 +5.33 | 4. | | | LUNACEK Jiri Peugeot 206 S1600 | S1600 | 22:30.09 | +2:52.24 +31.41 | 70.4 +6.52 | 5. | +2 | | KOPELENT Martin Suzuki Ignis S1600 | S1600 | 23:38.23 01:10.00 | +4:00.38 +1:08.14 | 67.0 +9.11 | 6. | | | PELIKAN Roman Ford Fiesta S1600 | S1600 | 23:56.81 01:00.00 | +4:18.95 +18.57 | 66.1 +9.81 | 7. | -2 | | ZAPOTOCKY Martin Skoda Fabia Kit Car | S1600 | 24:07.33 | +4:29.48 +10.52 | 65.7 +10.21 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
26.10.2024: Nové tratě:
- Neubuz - Slusovice
- VALSTAGNA - Historic gravel
| 13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
|
|
|
|