|
TEST
25.10.2009 18:28 - 31.10.2009 0:59 |
12345678 |
RZ/SS 8 - Osli - Stryckovy Výpis pro třídu (skupinu): S1600 povrch nový a suchý, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno 10.6 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 8 | Po RZ 8 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | MALCZEWSKI Piotr Opel Corsa S1600 | S1600 | 05:17.57 | | 120.2   | 2. |  | KNAP Kamil Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 05:20.90 | +3.33 +3.33 | 118.9 +0.31 | 3. |  | David Pjetas Citroen C2 S1600 | S1600 | 06:06.89 | +49.32 +45.99 | 104.0 +4.65 | 4. |  | DUCHACEK Jan Peugeot 206 S1600 | S1600 | 06:08.71 | +51.14 +1.82 | 103.5 +4.82 | 5. |  | António Bettencourt Ford Fiesta S1600 | S1600 | 07:17.57 02:00.00 | +2:00.00 +1:08.86 | 87.2 +11.32 | = |  | Rafal Marzec Citroen C2 S1600 | S1600 | 07:17.57 02:00.00 | +2:00.00 +0.00 | 87.2 +11.32 | = |  | barreiro OSCAR Renault Clio R3 | S1600 | 07:17.57 02:00.00 | +2:00.00 +0.00 | 87.2 +11.32 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  |  | barreiro OSCAR Renault Clio R3 | S1600 | 34:29.37 02:00.00 | | 91.3   | 2. |  |  | KNAP Kamil Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 34:29.91 02:00.00 | +0.54 +0.54 | 91.3 +0.01 | 3. |  |  | David Pjetas Citroen C2 S1600 | S1600 | 35:41.77 | +1:12.40 +1:11.86 | 88.2 +1.38 | 4. |  |  | MALCZEWSKI Piotr Opel Corsa S1600 | S1600 | 35:45.17 04:00.00 | +1:15.80 +3.40 | 88.1 +1.44 | 5. |  |  | DUCHACEK Jan Peugeot 206 S1600 | S1600 | 37:52.30 02:00.00 | +3:22.93 +2:07.13 | 83.2 +3.87 | 6. |  |  | Rafal Marzec Citroen C2 S1600 | S1600 | 43:03.79 08:00.00 | +8:34.41 +5:11.49 | 73.1 +9.80 | 7. |  |  | António Bettencourt Ford Fiesta S1600 | S1600 | 43:11.51 10:00.00 | +8:42.14 +7.72 | 72.9 +9.95 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
| 04.03.2025: Aktualizovaná auta:
- Porsche 911 GT3 RS (2010) RGT
| 14.02.2025: Nové auto:
|
|
|
|