|
Test 2
25.10.2011 17:10 - 31.10.2011 23:59 |
12345 |
RZ/SS 5 - Mineshaft Výpis pro třídu (skupinu): S1600 povrch nový a suchý, dobré podmínky, poledne, průzračno, jasno 8.2 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 5 | Po RZ 5 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | NYVLT Karel Ford Fiesta S1600 | S1600 | 04:45.51 | | 103.4   | 2. |  | SENK David Opel Corsa S1600 | S1600 | 04:57.64 | +12.13 +12.13 | 99.2 +1.48 | 3. |  | DOBES Jan Ford Fiesta S1600 | S1600 | 05:08.06 | +22.55 +10.42 | 95.8 +2.75 | 4. |  | LILGE Peter Ford Fiesta S1600 | S1600 | 05:51.07 | +1:05.56 +43.01 | 84.1 +7.99 | 5. |  | CECH Mira Citroen C2 S1600 | S1600 | 07:45.51 03:00.00 | +3:00.00 +1:54.44 | 63.4 +21.95 | = |  | ZETAK Dennis Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 07:45.51 03:00.00 | +3:00.00 +0.00 | 63.4 +21.95 | = |  | VALENA Frantisek Ford Fiesta S1600 | S1600 | 07:45.51 03:00.00 | +3:00.00 +0.00 | 63.4 +21.95 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +1 |  | NYVLT Karel Ford Fiesta S1600 | S1600 | 23:58.32 | | 103.1   | 2. | +1 |  | SENK David Opel Corsa S1600 | S1600 | 24:25.81 | +27.49 +27.49 | 101.2 +0.67 | 3. | +2 |  | DOBES Jan Ford Fiesta S1600 | S1600 | 25:20.47 | +1:22.15 +54.66 | 97.5 +1.99 | 4. |  |  | LILGE Peter Ford Fiesta S1600 | S1600 | 25:31.36 | +1:33.04 +10.89 | 96.9 +2.26 | 5. | -4 |  | CECH Mira Citroen C2 S1600 | S1600 | 26:55.20 03:00.00 | +2:56.88 +1:23.84 | 91.8 +4.29 | 6. |  |  | ZETAK Dennis Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 32:58.59 09:00.00 | +9:00.27 +6:03.39 | 75.0 +13.11 | 7. |  |  | VALENA Frantisek Ford Fiesta S1600 | S1600 | 33:12.57 09:00.00 | +9:14.25 +13.98 | 74.4 +13.45 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
04.03.2025: Aktualizovaná auta:
- Porsche 911 GT3 RS (2010) RGT
| 14.02.2025: Nové auto:
| 02.02.2025: Nová trať:
| 19.01.2025: Nová trať:
| 18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
|
|
|
|