|
GRAVEL
Rally NO FEAR
20.10.2011 0:28 - 24.10.2011 23:59 |
1234567 |
RZ/SS 7 - Mineshaft Výpis pro třídu (skupinu): S1600 povrch nový a suchý, dobré podmínky, poledne, průzračno, jasno 8.2 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 7 | Po RZ 7 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | ERIKSSON Micael Ford Fiesta S1600 | S1600 | 04:42.58 | | 104.5   | 2. |  | FRISTENSKY Jiri Ford Fiesta S1600 | S1600 | 04:47.74 | +5.16 +5.16 | 102.6 +0.63 | 3. |  | ZUBRZYCKI Maciej Opel Corsa S1600 | S1600 | 05:42.58 01:00.00 | +1:00.00 +54.84 | 86.2 +7.32 | = | | M.G Renault Clio S1600 | S1600 | 05:42.58 01:00.00 | +1:00.00 +0.00 | 86.2 +7.32 | = |  | VANHARA Michael Citroen C2 S1600 | S1600 | 05:42.58 01:00.00 | +1:00.00 +0.00 | 86.2 +7.32 | 6. |  | Fredi Kostikov Citroen C2 S1600 | S1600 | 05:57.61 | +1:15.04 +15.04 | 82.5 +9.15 | 7. |  | A.Badalyan Lada 112 TMS 1.6 | S1600 | 06:06.69 | +1:24.11 +9.08 | 80.5 +10.26 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  |  | ERIKSSON Micael Ford Fiesta S1600 | S1600 | 29:12.36 01:00.00 | | 112.8   | 2. |  |  | FRISTENSKY Jiri Ford Fiesta S1600 | S1600 | 29:24.34 | +11.98 +11.98 | 112.0 +0.22 | 3. |  |  | VANHARA Michael Citroen C2 S1600 | S1600 | 32:19.54 04:00.00 | +3:07.18 +2:55.20 | 101.9 +3.41 | 4. |  |  | ZUBRZYCKI Maciej Opel Corsa S1600 | S1600 | 33:40.42 04:10.00 | +4:28.06 +1:20.88 | 97.8 +4.88 | 5. |  | | M.G Renault Clio S1600 | S1600 | 34:45.63 04:00.00 | +5:33.27 +1:05.20 | 94.8 +6.07 | 6. |  |  | Fredi Kostikov Citroen C2 S1600 | S1600 | 35:23.01 03:00.00 | +6:10.65 +37.38 | 93.1 +6.75 | 7. |  |  | A.Badalyan Lada 112 TMS 1.6 | S1600 | 38:29.56 01:00.00 | +9:17.20 +3:06.55 | 85.6 +10.15 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
| 04.03.2025: Aktualizovaná auta:
- Porsche 911 GT3 RS (2010) RGT
| 14.02.2025: Nové auto:
|
|
|
|