|
:)
for all
6.5.2014 19:59 - 7.5.2014 19:59 |
1234 |
RZ/SS 4 - Mlynky II Výpis pro třídu (skupinu): S1600 povrch nový a suchý, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno 7.1 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 4 | Po RZ 4 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | LAHOLA Lubos Suzuki Swift S1600 | S1600 | 04:12.53 | | 101.2   | 2. |  | CHOVANEC Pavel s. Skoda Fabia Kit Car | S1600 | 04:19.56 | +7.03 +7.03 | 98.5 +0.99 | 3. |  | Michal Rucinski Fiat Punto S1600 | S1600 | 05:12.53 01:00.00 | +1:00.00 +52.97 | 81.8 +8.45 | = |  | slawo Fiat Punto S1600 | S1600 | 05:12.53 01:00.00 | +1:00.00 +0.00 | 81.8 +8.45 | = |  | BOKOV Sergey Ford Fiesta S1600 | S1600 | 05:12.53 01:00.00 | +1:00.00 +0.00 | 81.8 +8.45 | = |  | DAVID Frantisek Citroen C2 S1600 | S1600 | 05:12.53 01:00.00 | +1:00.00 +0.00 | 81.8 +8.45 | = |  | LUKASZEWICZ Lukasz Ford Fiesta S1600 | S1600 | 05:12.53 01:00.00 | +1:00.00 +0.00 | 81.8 +8.45 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  |  | LAHOLA Lubos Suzuki Swift S1600 | S1600 | 12:31.47 | | 83.8   | 2. |  |  | CHOVANEC Pavel s. Skoda Fabia Kit Car | S1600 | 12:56.43 | +24.97 +24.97 | 81.1 +1.43 | 3. |  |  | Michal Rucinski Fiat Punto S1600 | S1600 | 14:37.77 02:00.00 | +2:06.31 +1:41.34 | 71.8 +7.22 | 4. |  |  | DAVID Frantisek Citroen C2 S1600 | S1600 | 15:11.55 02:15.00 | +2:40.08 +33.77 | 69.1 +9.15 | 5. |  |  | BOKOV Sergey Ford Fiesta S1600 | S1600 | 15:26.47 03:00.00 | +2:55.01 +14.93 | 68.0 +10.00 | 6. |  |  | slawo Fiat Punto S1600 | S1600 | 16:26.47 04:00.00 | +3:55.01 +1:00.00 | 63.9 +13.43 | 7. |  |  | LUKASZEWICZ Lukasz Ford Fiesta S1600 | S1600 | 28:55.49 14:50.00 | +16:24.02 +12:29.01 | 36.3 +56.23 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
| 04.03.2025: Aktualizovaná auta:
- Porsche 911 GT3 RS (2010) RGT
| 14.02.2025: Nové auto:
| 02.02.2025: Nová trať:
|
|
|
|