|
Test TR4 2a
test backor l servis mezi RZ 5min puze pro moznost ladit setup l pen 5min
25.10.2011 20:02 - 29.10.2011 23:59 |
1234 |
RZ/SS 1 - Falstone Výpis pro třídu (skupinu): N4 povrch nový a vlhký, dobré podmínky, dopoledne, před deštěm, oblačno 6.6 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| Na RZ 1 | DalšíPo RZ 1 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HOFFMANN Jakub Subaru Impreza N11 | N4 | 03:46.01 | | 105.1   | 2. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DRABEK Vita Subaru Impreza N14 | N4 | 03:50.36 | +4.34 +4.34 | 103.1 +0.66 | 3. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BARVIK Adam Subaru Impreza N14 | N4 | 03:50.89 | +4.88 +0.54 | 102.9 +0.74 | 4. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PETER Marek Subaru Impreza N14 URT | N4 | 03:52.18 | +6.17 +1.29 | 102.3 +0.94 | 5. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DEDEK Mira Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 03:58.26 | +12.26 +6.09 | 99.7 +1.86 | 6. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | NOVOSAD Jakub Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 04:15.43 | +29.42 +17.16 | 93.0 +4.46 | 7. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SUDICKY Mira Subaru Impreza N12 | N4 | 04:54.28 | +1:08.28 +38.86 | 80.7 +10.34 | 8. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | NAVRATIL Jakub I Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 08:46.01 05:00.00 | +5:00.00 +3:51.72 | 45.2 +45.45 |
|
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HOFFMANN Jakub Subaru Impreza N11 | N4 | 03:46.01 | | 105.1   | 2. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DRABEK Vita Subaru Impreza N14 | N4 | 03:50.36 | +4.34 +4.34 | 103.1 +0.66 | 3. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BARVIK Adam Subaru Impreza N14 | N4 | 03:50.89 | +4.88 +0.54 | 102.9 +0.74 | 4. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PETER Marek Subaru Impreza N14 URT | N4 | 03:52.18 | +6.17 +1.29 | 102.3 +0.94 | 5. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DEDEK Mira Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 03:58.26 | +12.26 +6.09 | 99.7 +1.86 | 6. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | NOVOSAD Jakub Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 04:15.43 | +29.42 +17.16 | 93.0 +4.46 | 7. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SUDICKY Mira Subaru Impreza N12 | N4 | 04:54.28 | +1:08.28 +38.86 | 80.7 +10.34 | 8. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | NAVRATIL Jakub I Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 08:46.01 05:00.00 | +5:00.00 +3:51.72 | 45.2 +45.45 |
|
Sledovat turnaj živě
DalšíSchovej mezičasy
Jméno | Auto | Třída | Pneumatiky | Mezičas 1 | Mezičas 2 | Cíl | |
---|
HOFFMANN Jakub | Subaru Impreza N11 | N4 | Šotolinová intermedia | 01:07.30 | 02:23.69 | 03:46.01 | C | DRABEK Vita | Subaru Impreza N14 | N4 | Šotolinová intermedia | +00:02.42 | +00:02.68 | +00:04.34 | | BARVIK Adam | Subaru Impreza N14 | N4 | Šotolinová intermedia | +00:02.99 | +00:02.60 | +00:04.88 | | PETER Marek | Subaru Impreza N14 URT | N4 | Šotolinová intermedia | +00:03.54 | +00:03.49 | +00:06.17 | C | DEDEK Mira | Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | Šotolinová intermedia | +00:05.38 | +00:06.96 | +00:12.25 | | NOVOSAD Jakub | Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | Šotolinová intermedia | +00:11.20 | +00:20.91 | +00:29.41 | C | SUDICKY Mira | Subaru Impreza N12 | N4 | Šotolinová intermedia | +00:04.66 | +00:15.14 | +01:08.27 | | NAVRATIL Jakub I | Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | Šotolinová intermedia | --:--:-- | --:--:-- | +04:59.99 | C |
Schovej komentáře jezdců
Na RZ | Jméno | Komentáře jezdců |
---|
4 | HOFFMANN Jakub | bouda , kaslu na to | 4 | KREMEN Martin | dik, moc pekne. | 4 | NAVRATIL Jakub I | hruza | 4 | NYVLT Karel | mno, na suchych zazrak | 4 | PETER Marek | lepsi set asi | 4 | VONKA Leo | tak tohle si taky za ramecek nedam - THX | 3 | FAU Mira | jezdecka chyba | 3 | FRISTENSKY Jiri | diky za reset. | 3 | HOFFMANN Jakub | chyby | 3 | KREMEN Martin | kde se tam ty dva kokoti vzali ? no, uz jsou v panu. | 3 | NAVRATIL Jakub I | nekolikrat venku.. | 3 | NOVOSAD Jakub | auto dobyte jako kdybych jel nejake derby, ale hlavni je ze jeste jede, zatim :D | 3 | NYVLT Karel | priznavam cut. vubec jsem nevidel, kam to vede a vletel do pole na vnitrku zatacky :-( jedu suche a gumy mam vepredu sjety na 13procent. asi jedu pozadu nebo co | 3 | PETER Marek | ok, setup dobrej, jezdecka chyba... | 3 | VALEK Vlasta | ja gumy 50.... | 3 | VANHARA Michael | pneu 94 | 3 | VONKA Leo | hned ve druhe zatace sem vyletel apak uz sem po ceste skoro nejel - ale do niceho sem neprastil :-) | 2 | FAU Mira | -6s Ludec, nebylo to auto taky v klempirne? Mam problemy se vejit na mustky . . . :-) | 2 | HOFFMANN Jakub | **** | 2 | NAVRATIL Jakub I | venku... | 2 | NOVOSAD Jakub | prvni zatacka a hned pres budku a posleze pak mezi stromy no parada :D | 2 | NYVLT Karel | ja jedu suchy, to snad neni mozny | 2 | PETER Marek | zatim se zda byt ok, obe dve trate zlepsene PB... Uvidime na japonsku | 2 | VANHARA Michael | bouda | 2 | VONKA Leo | 1x srom bokem 1x celne 1x hodiny 1x pres strechu - dneska boduju | 1 | FAU Mira | Ahoj na testech. Kazdy usek cca 1s posun. Auto je asi klidnejsi a zda se ze lip sedi v zatacce. Je to ale nezvyk a najednou nevim jakou mam jet stopu. | 1 | HOFFMANN Jakub | Ahoj , opet v druhym splitu jednou venku a pk jeste chyba | 1 | NAVRATIL Jakub I | dobry no,blbec jsem si zapomel prepnout nastaveni a jel jsem default a jinak to brzdi no... | 1 | NOVOSAD Jakub | ahoj, tak hned na prvni RZ jsem vyletel mezi strom :) | 1 | NYVLT Karel | kotrmelec | 1 | PETER Marek | zkousim jinej set... | 1 | PRIKRYL Roman | test novyho setupu | 1 | VONKA Leo | 2x hodiny 2x mimo trat 1x strom a couvani |
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|