|
|
|
| PředchozíNa RZ 7 | DalšíPo RZ 7 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PETER Marek Subaru Impreza N14 URT | N4 | 03:28.99 | | 103.4   | 2. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SUDICKY Mira Subaru Impreza N10 | N4 | 03:35.90 | +6.92 +6.92 | 100.0 +1.15 | 3. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUCA Milan Subaru Impreza N14 URT | N4 | 03:41.61 | +12.62 +5.71 | 97.5 +2.10 | 4. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MIKL Tomas Subaru Impreza N14 URT | N4 | 03:47.44 | +18.45 +5.83 | 95.0 +3.07 | 5. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | GARAZIJA Radek Subaru Impreza N14 URT | N4 | 03:48.38 | +19.39 +0.94 | 94.6 +3.23 | 6. | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | GRANCAI Karol Subaru Impreza N14 URT | N4 | 08:28.99 05:00.00 | +5:00.00 +4:40.61 | 42.4 +50.00 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUCA Milan Subaru Impreza N14 URT | N4 | 29:28.81 | | 100.7   | 2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SUDICKY Mira Subaru Impreza N10 | N4 | 30:05.68 | +36.86 +36.86 | 98.7 +0.74 | 3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MIKL Tomas Subaru Impreza N14 URT | N4 | 30:19.58 | +50.77 +13.90 | 97.9 +1.03 | 4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PETER Marek Subaru Impreza N14 URT | N4 | 39:16.54 10:50.00 | +9:47.73 +8:56.96 | 75.6 +11.87 | 5. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | GARAZIJA Radek Subaru Impreza N14 URT | N4 | 40:25.04 10:33.00 | +10:56.23 +1:08.50 | 73.5 +13.26 | 6. | -1 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | GRANCAI Karol Subaru Impreza N14 URT | N4 | 44:37.48 15:00.00 | +15:08.67 +4:12.44 | 66.6 +18.36 |
|
Sledovat turnaj živě
Schovej komentáře jezdců
Na RZ | Jméno | Komentáře jezdců |
---|
12 | FRISTENSKY Jiri | dik | 12 | JERABEK Miroslav | diky za test !!! | 12 | SUDICKY Mira | to bude masakr :) | 12 | TOMECEK Libor | dik !! | 12 | VALEK Vlasta | hm,to je premiera - pri vjezdu do vsi za mostkem jsem vpravo trefil sloup - pred nim je nasep - kouzlo | 11 | VALEK Vlasta | jak je to zvykem - prevodovka se uzdravila vymenou za chladic - varili jsme,kus na klapacku,abyaspon zacal blikat | 10 | VALEK Vlasta | no,za benzinkou jsem trefil znacku - acekal konec - auto jelo bez problemu.....ale pak jsem trefil plastovy patnik,okamzite odesla prevodovka - na jednicku do cile...to je zas realitka... | 9 | SUDICKY Mira | fujtajbl | 7 | VALEK Vlasta | hnojim to cim dal vic... | 5 | MORKOVSKY Jan | nakoply me koleje | 5 | SUDICKY Mira | kravy, divaci, 2 vylety, couvani, koseni louky, twl, to byla jizda, mrknu na replay :) | 5 | VALEK Vlasta | na minule poskozene zaveseni - tezko se kocirovalo rovne | 4 | MATUSU Jaromir | jj zdechlo mi to, a hodiny | 4 | MORKOVSKY Jan | ok uz chytam rytmus | 3 | MATUSU Jaromir | nesmi se to nechat prohrabnout, jinak je ta fyzika asfaltu dost , mozna az hodne rozdilna | 3 | SUDICKY Mira | fujtajbl to klouze | 2 | TOMECEK Libor | vylet na louku | 1 | CHUDEJ Mira | hodiny! | 1 | FRISTENSKY Jiri | ahoj | 1 | HUDSKY Martin | Ahoj | 1 | MORKOVSKY Jan | Zdravim strasne dlouho jsem u toho nesedel, takze necekma zadne zazraky | 1 | SUDICKY Mira | ahoj...hmm, bylo to s couvanim a 30 min oprav bylo potreba | 1 | SVOBODA Miroslav | ahoj | 1 | TOMECEK Libor | cau ! TR uz odjeto ale zkusim to odjet v klidovem tempu co to udela s casem !! | 1 | VALEK Vlasta | debilni opicarna |
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|