|
Testy
barborka warszawska
4.12.2012 12:00 - 8.12.2012 23:59 |
123456 |
RZ/SS 1 - Cote D'Arbroz II Výpis pro třídu (skupinu): N4 povrch nový a suchý, dobré podmínky, večer, průzračno, jasno 4.3 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| Na RZ 1 | DalšíPo RZ 1 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BURCZYNSKI Arek Subaru Impreza N14 | N4 | 02:29.36 | | 103.6   | 2. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ROMANIUK Szymon Subaru Impreza N14 | N4 | 02:38.84 | +9.47 +9.47 | 97.5 +2.20 | 3. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ROZANSKI Damian Subaru Impreza N14 | N4 | 02:40.24 | +10.87 +1.40 | 96.6 +2.53 | 4. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | CHRASCINA Mariusz Subaru Impreza N14 | N4 | 02:41.54 | +12.18 +1.30 | 95.8 +2.83 | 5. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BODO Pawel Subaru Impreza N14 | N4 | 02:48.51 | +19.14 +6.97 | 91.9 +4.45 | 6. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ŚLIŻ Krzysztof Subaru Impreza N14 | N4 | 02:54.92 | +25.56 +6.41 | 88.5 +5.94 | 7. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MARCZEWSKI Michal Subaru Impreza N14 | N4 | 03:26.81 | +57.45 +31.89 | 74.8 +13.36 | 8. | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | LENZEN Thorsten Mitsubishi Lancer Evo 6 TME | N4 | 04:14.22 | +1:44.85 +47.40 | 60.9 +24.38 | 9. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | CERNY Ondrej II Subaru Impreza N14 | N4 | 05:29.36 03:00.00 | +3:00.00 +1:15.15 | 47.0 +41.86 | = | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | PACEK Konrad Subaru Impreza N14 | N4 | 05:29.36 03:00.00 | +3:00.00 +0.00 | 47.0 +41.86 | = | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUCA Milan Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 05:29.36 03:00.00 | +3:00.00 +0.00 | 47.0 +41.86 | = | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KAMINSKI Adam Subaru Impreza N14 | N4 | 05:29.36 03:00.00 | +3:00.00 +0.00 | 47.0 +41.86 | = | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | SOWA Slawomir Subaru Impreza N14 | N4 | 05:29.36 03:00.00 | +3:00.00 +0.00 | 47.0 +41.86 |
|
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BURCZYNSKI Arek Subaru Impreza N14 | N4 | 02:29.36 | | 103.6   | 2. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ROMANIUK Szymon Subaru Impreza N14 | N4 | 02:38.84 | +9.47 +9.47 | 97.5 +2.20 | 3. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ROZANSKI Damian Subaru Impreza N14 | N4 | 02:40.24 | +10.87 +1.40 | 96.6 +2.53 | 4. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | CHRASCINA Mariusz Subaru Impreza N14 | N4 | 02:41.54 | +12.18 +1.30 | 95.8 +2.83 | 5. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BODO Pawel Subaru Impreza N14 | N4 | 02:48.51 | +19.14 +6.97 | 91.9 +4.45 | 6. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ŚLIŻ Krzysztof Subaru Impreza N14 | N4 | 02:54.92 | +25.56 +6.41 | 88.5 +5.94 | 7. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MARCZEWSKI Michal Subaru Impreza N14 | N4 | 03:26.81 | +57.45 +31.89 | 74.8 +13.36 | 8. | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | LENZEN Thorsten Mitsubishi Lancer Evo 6 TME | N4 | 04:14.22 | +1:44.85 +47.40 | 60.9 +24.38 | 9. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | SOWA Slawomir Subaru Impreza N14 | N4 | 05:29.36 03:00.00 | +3:00.00 +1:15.15 | 47.0 +41.86 | = | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KAMINSKI Adam Subaru Impreza N14 | N4 | 05:29.36 03:00.00 | +3:00.00 +0.00 | 47.0 +41.86 | = | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUCA Milan Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 05:29.36 03:00.00 | +3:00.00 +0.00 | 47.0 +41.86 | = | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | PACEK Konrad Subaru Impreza N14 | N4 | 05:29.36 03:00.00 | +3:00.00 +0.00 | 47.0 +41.86 | = | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | CERNY Ondrej II Subaru Impreza N14 | N4 | 05:29.36 03:00.00 | +3:00.00 +0.00 | 47.0 +41.86 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|