|
Honpa
2rz
8.3.2006 21:50 - 10.3.2006 21:50 |
12 |
RZ/SS 1 - Chirdonhead Výpis pro třídu (skupinu): N4 povrch nový a suchý, dobré podmínky, poledne, ???, ??? 7 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| Na RZ 1 | DalšíPo RZ 1 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | PRT.KUZI _New N4 car | N4 | 03:47.47 | | 110.8   | 2. | ![Hungary Hungary](images/flgs/HU.gif) | Robert Horvath _New N4 car | N4 | 04:24.70 01:00.00 | +37.22 +37.22 | 95.2 +5.32 | = | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Gebala Rafal _New N4 car | N4 | 04:24.70 01:00.00 | +37.22 +0.00 | 95.2 +5.32 | 4. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Skorpion _New N4 car | N4 | 04:44.70 01:20.00 | +57.23 +20.00 | 88.5 +8.18 |
|
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | PRT.KUZI _New N4 car | N4 | 03:47.47 | | 110.8   | 2. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Gebala Rafal _New N4 car | N4 | 04:24.70 01:00.00 | +37.22 +37.22 | 95.2 +5.32 | = | ![Hungary Hungary](images/flgs/HU.gif) | Robert Horvath _New N4 car | N4 | 04:24.70 01:00.00 | +37.22 +0.00 | 95.2 +5.32 | 4. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Skorpion _New N4 car | N4 | 04:44.70 01:20.00 | +57.23 +20.00 | 88.5 +8.18 |
|
Sledovat turnaj živě
DalšíSchovej mezičasy
Jméno | Auto | Třída | Pneumatiky | Mezičas 1 | Mezičas 2 | Cíl | |
---|
PRT.KUZI | _New N4 car | N4 | Suchá šotolina | 01:14.57 | 02:32.30 | 03:47.47 | | Robert Horvath | _New N4 car | N4 | Suchá šotolina | --:--:-- | --:--:-- | +00:37.22 | | Gebala Rafal | _New N4 car | N4 | Suchá šotolina | +00:52.55 | --:--:-- | +00:37.22 | | Skorpion | _New N4 car | N4 | Suchá šotolina | -00:06.12 | -00:12.15 | +00:57.22 | |
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|